f1liga15banner_prawo

Pobierz Adobe Flash player

  • Poleć F1Liga.pl

  • Logowanie

    
  • Pitlane Shout

    Latest Message: 2 weeks, 1 day ago
    • Flover : Pozdrawiam ;)
    • marud : Pozdrwka nirgal :)
    • marud : Hej, mi?o, ?e kto? tutaj jeszcze zagl?da :)
    • Zozol : grywa ktos w f1 2016 ale na xboxie ?? ;)
    • Zozol : kope lat ;p?
    • admich : F1 liga ju? chyba umar?a :(
    • Cichy70 : f1 2016 teraz smigam :)
    • Myszkin : Moze by tak co? ten tego... ?
    • seito : dziabaducha
    • Cichy70 : Witam po latach

    Only registered users are allowed to post

  • Online

    Brak
  • Następny wyścig

    Tor
    Silverstone Circuit
    Lokalizacja
    Northamptonshire, Anglia
    Długość toru
    5,891 km.
    Dystans Wyścigu
    34 okr.
    Sesje treningowe
    I   sesja tr. 27.06
    godz.20:00
    II  sesja tr. 28.06
    godz.20:00
    III sesja tr. 04.07
    godz.20:00
    Wyścig i kwalifikacjie
    Data
    05.07.2015r
    Start wyścigu
    godz.20:00
  • Wyniki na żywo

  • Ostatnio na Forum



Regulamin GT

 Regulamin sezon 2009 zima , obecnie NIEAKTUALNY 

1.

Postanowienia ogólne

1.1.
Rozgrywki prowadzone są na platformie rFactor 1.255 z dodatkiem FIA GT Championship wraz z usprawnieniami EOAA oraz GTLiga.
30-12-2009
1.2.

Dołączenie do Ligi bez posiadania oryginalnej wersji rFactor jest niemożliwe a wszelkie próby ominięcia tego przepisu będą karane usunięciem kierowcy z niej na stałe.

5-01-2010
1.3.

Regulamin w trakcie sezonu może ulec zmianom tylko i wyłącznie na potrzeby Ligi i nieprzewidziane wcześniej zdarzenia, natomiast każdy przystępujący do Ligi powyższe akceptuje.

5-01-2010
1.4.

Każdy chcący dołączyć do Ligi musi być zarejestrowanym użytkownikiem w serwisie, oraz w odpowiednim dziale, przeznaczonym dla "GTLiga" zgłosić chęć przystąpienia do niej.

5-01-2010
1.5.

Na serwerze oraz w całym serwisie GTliga.pl obowiązują zasady netykiety.

5-01-2010
1.5.
 Podczas jazdy  na serwerach kierwocy są zobowiązani do posiadania uruchomionego Updatera Ligowego.
1-03-2010
2.

Dołączanie do Ligi

2.1.Do Ligi GT można przyłączyć się w dowolnym momencie trwania sezonu.5-01-2010
2.2.Aby startować w wyścigach ligowych należy otrzymać licencję na starty. Trzeba również być członkiem zespołu uprawnionego do startów.5-01-2010
2.3.Dostęp do serwera poza Oficjalnymi Wyścigami Ligi nie wymaga posiadania licencji.5-01-2010
2.4.Uczestnictwo w „Minisimie” nie wymaga posiadania licencji.5-01-2010
2.5.Uczestnictwo w „Simie” na pełnym dystansie wyścigu jest możliwe po przejechaniu 30 okrążeń POMIAROWYCH na danym torze w przypadku kierowcy nie posiadającego licencji.6-01-2010
2.6.Każdy kierowca nie posiadający licencji porusza się po torze tylko i wyłącznie specjalnie oznakowanym samochodem.5-01-2010
3.Serwer
3.1.Do połączenia się z serwerem potrzebna jest oryginalna kopia rFactor oraz zainstalowany mod FIA GT Championschip z poprawkami udostępnionymi przez administracje.5-01-2010
3.2.

Z serwerem łączymy się wpisując adres:

serwer.gtliga.pl:7000 - trening, wyścigi treningowe, wyścigi oficjalne
serwer.gtliga.pl:9000 - treningi i stinty (zakaz organizowania wyścigów)

6-01-2010
3.3.Wszystkie wyścigi ligowe są zabezpieczone hasłem, które każdy kierowca otrzyma najpóźniej 6 godzin przed wyścigiem.5-01-2010
3.4.Serwer jest dostępny przez 24 godziny na dobę.5-01-2010
3.5.Kierowcy muszą mieć stabilne łącze internetowe. GTliga.pl nie jest odpowiedzialna za problemy kierowców z utrzymaniem połączenia z serwerem.5-01-2010
3.6.

Na serwerach zakazane jest:

  1. Umyślne powodowanie wypadków, kręcenia bączków, organizowania crash testów itp.
  2. Ścinanie szykan i zakrętów. Gracz po ścięciu jest zobowiązany zwolnić i oddać uzyskaną przez ścięcie pozycję.
  3. Pozostawianie bolidu w miejscu, w którym będzie generowana żółta flaga (tor oraz pobocze) oraz blokowanie wyjazdu z PitLane (zakaz stawania między białymi liniami w boksach).
  4. Jazda niesprawnym bolidem dalej niż okrążenie zjazdowe.
  5. Niestosowanie się do limitu prędkości w PitLane.
  6. Przekraczanie linii ograniczającej wyjazd i zjazd do Pitlane na całej ich długości przy manewrze zjazdu/wyjazdu do boksu.
  7. Jakakolwiek rozmowa na sesji Race i Qual (Wyścig i Kwalifikacje).
  8. Rozpoczynanie głosowań Restart Session/Weekend/Race. Wyjatkiem jest sytuacja, kiedy do konca sesji practice zostalo nie wiecej jak 10min, w tym przypadku dopuszczalna jest opcja "następny tor".
  9. Rozpoczynanie jakichkolwiek głosowań przed całkowitym załadowaniem sesji (gra musi zacząć odliczać czas trwania sesji).
  10. Wymuszanie oddania konkretnego głosu w trakcie głosowania.
  11. Obrażanie innych graczy.
  12. Używanie słów i zwrotów uznanych za obraźliwe lub wulgarne.
5-01-2010
3.7.

Na serwerze obowiązują następujące ustawienia:

  1. Zużycie opon – 1x
  2. Zużycie paliwa – 1x
  3. Wymuszony widok – kokpit
  4. Dostępne pomoce – AC
  5. Awarie mechaniczne - time scaled 
  6. Damage multiplier - 100%
  7. Typ startu - formation/standing
5-01-2010
3.8.Administrator ma prawo do usunięcia z serwera gracza, który nie stosuje się do Regulaminu lub stwarza zbyt duże zagrożenie.5-01-2010
4.Licencja
4.1.Licencja stała przyznawana jest bezterminowo. Licencja czasowa przyznawana jest na czas jednego Grand Prix i każdorazowo przedłużana na następne Grand Prix.6-01-2010
4.2.Warunkiem uzyskania licencji jest stabilna jazda i zachowanie zasad fair play.5-01-2010
4.3.Aby ubiegać się o licencję kierowca musi przejechać co najmniej 30 okrążeń pomiarowych na serwerze, oraz musi się najpierw zgłosić na forum w wątku  "Licencje - Zgłoszenia"8-01-2010
4.4.Wymagany czas przejechania jednego stinta ( 10 okrążeń pomiarowych pod rząd) ustalony został na 110% czasu najlepszego przejazdu z "Klasyfikacji Stintów" . Minimalny czas stinta wymaganego do uzyskania licencji podaje Komisja Licencyjna komunikatem na stronie.6-01-2010
4.5.Gracz jest zobowiązany do ukończenia minimum dwóch treningowych simów bez wypadku na aktualnie obowiązującym torze.6-01-2010
4.6.Ostatecznym testem w razie wątpliwości co do przyznania licencji jest bezpośrednia konfrontacja z adminem (lub osobą przez niego wyznaczoną) na torze, w celu sprawdzenia umiejętności, w terminie uzgodnionym pomiędzy zainteresowanymi.5-01-2010
4.7.Licencja może być odebrana za niesportowe lub niekulturalne zachowanie zarówno na torze, czacie, jak i w serwisie GTliga.pl.5-01-2010
4.8.Spowodowanie wypadków w dwóch kolejnych oficjalnych wyścigach spowoduje odebranie licencji Kierowcy.5-01-2010
4.9.Celowe spowodowanie wypadku na torze, bez względu na rodzaj rozgrywki, lub podczas testów będzie bezwzględnie karane zablokowaniem dostępu do serwera na 14 dni, a nawet odebraniem licencji (ponowna procedura ubiegania się o nią).5-01-2010
4.10.Kierowca, który zgłosił się do ubiegania o licencję, a nie pojawia się na serwerze, fullsimach zostaje wykreślony z listy ubiegających się po 2 tygodniach od zgłoszenia.5-01-2010
5.Uczestnicy
5.1.Każdy Kierowca może występować w lidze pod pseudonimem lub imieniem i nazwiskiem.5-01-2010
5.2.Pseudonim gracza nie może zawierać słów, zwrotów ani skrótów uznanych za obraźliwe, zawierać błędów ortograficznych, adresów stron internetowych oraz prawdziwych nazwisk kierowców, a także znaków specjalnych zamiast liter. W nicku zawodnika mogą się znajdować maksymalnie 4 cyfry.5-01-2010
5.3.Kierowca zobowiązany jest do używania jednego pseudonimu zarówno w Lidze GT, na forum, serwerze GTliga.pl a także w Lidze F1.5-01-2010
5.4.Każdy kierowca ma jednorazową możliwość zmiany samochodu. Wiąże się to z nałożeniem 60kg kary na nowy samochód tylko w pierwszym Grand Prix po zmianie, kara nie przechodzi na następne GP. Kara wagowa wynikająca z zajętych pozycji w poprzednim GP nie jest usuwana. W pierwszym GP po zmianie wozu limit kary wagowej (ujęty w punkcie 12.4.) nie obowiązuje.6-01-2010
6.Zespoły
6.1.By móc startować w lidze, każdy kierowca musi być członkiem zespołu. Może to osiągnąć dołączając do już istniejącego zespołu lub zakładając własny.5-01-2010
6.2.Nazwy zespołów ustalają założyciele.5-01-2010
6.3.Nazwa zespołu nie może zawierać słów, zwrotów lub skrótów uznanych powszechnie za obraźliwe.5-01-2010
6.4.Kierowca może jednocześnie występować tylko w jednym zespole w trakcie trwania sezonu.5-01-2010
6.5.Możliwe zastępstwa tylko i wyłącznie za zgodą administracji.5-01-2010
6.6.Zastępstwa kierowcami spoza ligi możliwe są po uzyskaniu licencji czasowej przez kierowcę oraz za zgodą administracji.5-01-2010
6.7.W przypadku zmiany zespołu przez kierowcę w trakcie sezonu, punkty zdobyte przez niego dla zespołu nie zostają na koncie zespołu opuszczanego.5-01-2010
6.8.Zespół może być założony w przypadku gdy zgłaszający go kierowca ma licencję stałą bądź czasową.5-01-2010
6.9.Zespół może składać się z maksymalnie 3 kierowców etatowych.5-01-2010
6.10.Zespół może się składać minimalnie z dwóch kierowców posiadających licencję stałą bądź czasową, żeby mógł zostać zgłoszony.5-01-2010
6.11.Zespół jednoosobowy można założyć tylko w przypadku, kiedy nie ma wolnego miejsca w żadnym zespole i nie ma kierowców licencjonowanych, z którymi można go założyć lub za zgodą administracji.5-01-2010
7.Treningi
7.1.Treningi odbywają się non stop, poza czasem trwania oficjalnych wyścigów.5-01-2010
7.2.Treningi odbywają się w trzech formach – praktyka, wyścig typu MiniSim oraz wyścig typu Sim.5-01-2010
7.3.

MiniSim:

  1. MiniSim jest formą treningu w postaci wyścigu składającego się z 5 okrążeń.
  2. Gdy serwer nie jest ustawiony na 5 okrążeń, gracze zobowiązani są poinformować administratora o tym fakcie oraz obowiązuje zakaz organizowania MiniSimów.
  3. Wyścig może się odbyć przy obecności minimum 5 graczy.
  4. O rozpoczęciu wyścigu decydują – większością 70% głosów – gracze , poprzez przeprowadzenie głosowania.
  5. MiniSim odbywa się bez sesji kwalifikacyjnej.
  6. Okrążenie formujące kierowcy przejeżdżają z wyłączonym ogranicznikiem zachowując ostrożność.
  7. W trakcie trwania wyścigu obowiązuje całkowita cisza na czacie ogólnym oraz zakaz prowadzenia jakichkolwiek głosowań.
  8. Między kolejnymi wyścigami i głosowaniami musi być minimum 5 minut przerwy.
  9. Na godzinę przed FullSimem i Wyścigiem Oficjalnym zakazane jest przeprowadzanie wyścigów MiniSim.
5-01-2010
7.4.

Sim:

  1. Sim jest formą treningu w postaci jednego z 3 wyścigów, trwających 30 minut każdy z 5 minutowymi przerwami pomiędzy nimi, lub jednego wyścigu o długości 60 minut 
  2. Sim może odbyć się przy obecności minimum 5 graczy.
  3. Warunkiem uczestnictwa w simie jest przejechanie 10 okrążeń pomiarowych na torze dla kierowców posiadających licencje, dla pozostałych wymóg ten wynosi 30 okrążeń. 
  4. Wyścig jest poprzedzony 15 minutowym okresem zbiórki, w czasie którego kierowcy wykonują dowolną ilość okrążeń pomiarowych.
  5. O miejscach startowych do 1. wyścigu decydują pozycje uzyskane podczas okresu zbiórki lub losowania , do 2. i 3. pozycje na mecie uzyskane we wcześniejszym wyścigu (kolejność odwrotna). 
  6.  Simy odbywają się w z góry ustalonych porach, zwyczajowo są to: wtorek, czwartek i sobota, o godzinie 19.30. O ewentualnych zmianach gracze będą powiadomieni na forum oraz w zakładce wydarzenia.
  7. W trakcie trwania całego sima obowiązuje całkowita cisza na czacie ogólnym oraz zakaz prowadzenia jakichkolwiek głosowań. 
  8. Kierowca stwarzający zagrożenie dla innych kierowców może zostać niedopuszczony do startu w wyścigu. Dotyczy to również uczestników mających problemy z utrzymaniem dobrego pingu.
6-01-2010
8.Zasady rozgrywki
8.1.W boksach obowiązuje ograniczenie prędkości bez względu na sesje.5-01-2010
8.2.W trakcie wyścigu obowiązują wszelkie zasady z prawdziwych wyścigów łącznie z flagami (żółta, niebieska i czarna) i konsekwencjami ich nałożenia.5-01-2010
8.3.Wyjazd z boksów odbywa się zgodnie z zasadami w Real: prędkość i oznaczona alejka do tego celu.5-01-2010
8.4.Podczas oficjalnego Grand Prix i simów kierowcy zobowiązani są do zajmowania połowy stanowiska w boksach.5-01-2010
8.5.O terminach rozgrywek informować będzie kalendarz, a o ewentualnych zmianach administracja poinformuje kierowców minimum 48 godzin przed terminem rozgrywki.5-01-2010
8.6.

Oficjalne godziny kwalifikacji, wyścigów oraz ich długość:

  • Trening - 19:30 (15 minut) - czas na połączenie się z serwerem.
  • Kwalifikacje - 19:45 (15 minut)
  • Rozgrzewka - 20:00 (5 minut)
  • Wyścig Sprint - 20:05 (30 minut)

 

  • Trening - 20:40 (5 minut)
  • Kwalifikacje - brak
  • Rozgrzewka 20:45 (5 minut)
  • Wyścig Główny - 20:50 (60 min) - pierwszych 10 graczy ze sprintu startuje w odwrotnej kolejności

 

 

6-01-2010
8.7.

W czasie kwalifikacji obowiązuje blokada wejść na serwer.

 

6-01-2010
8.8.Na serwerze GTliga obowiązuje zakaz jazdy na klawiaturze podczas oficjalnych GP oraz fullsimach. Osoby takie mogą uczestniczyć tylko i wyłącznie w treningach i wyścigach mini.5-01-2010
8.9.Podczas startu do wyścigu kierowcy są zobowiązani ustawić się w prostokącie pokazywanym przez grę (domyślnie czerwonym). Wszystkie, cztery koła auta muszą znajdować się wewnątrz tego prostokąta. Niedopełnienie tego obowiązku może skutkować DQ.6-01-2010
8.10.Każdy uczestnik zobowiązany jest do używania opon jednego producenta (Dunlop, Michelin albo Pirelli) przez całe GP. Na drugi wyścig możliwa jest jedynie zmiana mieszanki (soft/medium/hard). Nie ma nakazu używania opon jednej marki przez cały sezon.6-01-2010
9.Kwalifikacja
9.1.Podczas kwalifikacji kierowca może przejechać maksymalnie 5 okrążeń, w tym 3 pomiarowe.5-01-2010
9.2.Złamanie punktu 9.1. skutkuje dyskwalifikacją  i startem z ostatniego pola w wyścigu.5-01-2010
9.3.Po przejechaniu dopuszczalnej ilości okrążeń możliwie szybko wracamy do boksu.5-01-2010
9.4.Podczas sesji kwalifikacyjnej obowiązuje zakaz używania otwartego czatu. Odstępstwa skutkują usunięciem z sesji kwalifikacyjnej.5-01-2010
9.5.Będąc na okrążeniu wyjazdowym ustępujemy kierowcy będącemu na okrążeniu pomiarowym w taki sposób by nie zakłócić jego jazdy.5-01-2010
9.6.Na okrążeniu pomiarowym jedziemy na światłach. Kierowca na okrążeniu wyjazdowym zostaje w ten sposób poinformowany dużo wcześniej o konieczności przepuszczenia.5-01-2010
9.7.Jeżeli kierowca nie zrobił okrążenia pomiarowego w sesji kwalifikacyjnej, zobowiązany jest do startu w wyścigu z boksu.5-01-2010
9.8.Po rozpoczęciu pierwszego okrążenia pomiarowego , setup jest blokowany.Podczas warm-up można dolać tylko paliwo, zmienić opony, balans hamulców oraz ustawienia przedniego spoilera.5-01-2010
9.9.Podczas trwania wyścigu obowiązuje bezwzględna cisza na czacie ogólnym.5-01-2010
9.10.Na wezwanie administratora kierowca, który utrudnia jazdę innym (np. ze względu na przejściowe problemy z łączem), zobowiązany jest natychmiast opuścić tor. Nie zastosowanie się skutkuje usunięciem z sesji.5-01-2010
10.Wyścig
10.1.Wyścig może się odbyć przy obecności minimum 5 Kierowców.5-01-2010
10.2.Start odbywa się z pól startowych; zostaje poprzedzony okrążeniem formującym.5-01-2010
10.3.Podczas okrążenia formującego kierowcy zobowiązani są jechać tak płynnie, jak to tylko możliwe. Nie obowiązuje jazda na ograniczniku.6-01-2010
10.4.10.4. Kierowca, który straci swoją pozycję (np. przez obrócenie lub wypadnięcie z toru), nie może wyprzedzać innych zawodników, musi kontynuować FL na pozycji zajętej po stracie miejsca. Dopiero podczas ustawiania się na polach startowych zajmie przypisaną mu przez grę pozycję na linii S/M.17-01-2010
10.5.Na okrążeniu formującym kierowcy zobowiązani są zachować rozsądną odległość od poprzedzającego samochodu; jechać jeden za drugim, w kolejności ustalonej w kwalifikacjach.5-01-2010
10.6.Zabronione jest gwałtowne hamowanie stwarzające niebezpieczeństwo kolizji.5-01-2010
10.7.Spowodowanie wypadku podczas okrążenia formującego skutkuje podwójną karą, a nawet odebraniem licencji.5-01-2010
10.8.

Dublowanie:

  1. Dublowany ma obowiązek przepuścić szybszego Kierowcę na odcinku 4 zakrętów (szykana liczy się jako 1 zakręt).
  2. Dublujący ma obowiązek zasygnalizować swój manewr migając światłami.
  3. Za bezpiecznie wykonany manewr odpowiedzialny jest dublujący.
5-01-2010
10.9.Używanie świateł w innych sytuacjach niż w pkt 10.8. będzie uznane za próbę uzyskania pozycji niezgodnie z regulaminem i surowo karane.5-01-2010
10.10.Podczas trwania wyścigu obowiązuje bezwzględna cisza na czacie ogólnym.5-01-2010
10.11.Na wezwanie administratora kierowca, który utrudnia jazdę innym (np. ze względu na przejściowe problemy z łączem), zobowiązany jest natychmiast opuścić tor. Nie zastosowanie się skutkuje usunięciem z sesji.5-01-2010
11.Punktacja
11.1.

W trakcie trwania sezonu 2010 obowiązuje następująca punktacja:

 1 - 40 pkt 
 2 - 32 pkt 
 3 - 26 pkt 
 4 - 22 pkt 
 5 - 20 pkt 
 6 - 18 pkt 
 7 - 16 pkt 
 8 - 14 pkt 
 9 - 12 pkt 
10- 11 pkt 
11- 10 pkt 
12-   9 pkt 
13-   8 pkt 
14 -  7 pkt 
15 -  6 pkt
16 -  5 pkt
17 -  4 pkt
18 -  3 pkt
19 -  2 pkt
20 -  1 pkt

5-01-2010
11.2.Punkty otrzymuje kierowca, który został sklasyfikowany (przejechał 70% dystansu lidera), osobno za każdy wyścig będący częścią Grand Prix.6-01-2010
11.3.W przypadku kiedy kierowcy na koniec sezonu mają równą ilość punktów, decyduje ilość wygranych GP.5-01-2010
11.4.Do klasyfikacji zespołowej liczona jest suma punktów uzyskanych przez kierowców danego zespołu w danym wyścigu.5-01-2010
12.Kary wagowe
12.1.

Kary wagowe i redukcje są nakładane na zawodnika osobno za każdy wyścig w Grand Prix ale łącznie po jego zakończeniu. Obowiązują one przez cały czas trwania następnego Grand Prix.

Kary wagowe:

Nakładanie kar
1. miejsce + 20 kg
2. miejsce + 15 kg
3. miejsce + 10 kg
4. miejsce  + 5 kg

Redukcja kar
6. miejsce - 5 kg
7. miejsce - 10 kg
8. miejsce - 15 kg
od 9 miejsca -20 kg

6-01-2010
12.2.Warunkiem redukcji kary jest przejechanie co najmniej 50% dystansu całego wyścigu6-01-2010
12.3.Zawodnik dołączając w trakcie sezonu otrzymuje kare wagowa 40 kg na jedno Grand Prix. W następnym Grand Prix otrzymuje kare wagową wynikająca już tylko z uzyskanych miejsc w wyścigach.6-01-2010
12.4.Maksymalna suma kar wagowych to 80kg.5-01-2010
13.Protesty
13.1.W terminie do 48 godzin od zakończenia oficjalnego wyścigu gracz ma możliwość zgłoszenia protestu na innego gracza.5-01-2010
13.2.W proteście należy umieścić nick sprawcy, poszkodowanego, nr okrążenia i zakrętu, czas zajścia i krótki opis zdarzenia.5-01-2010
13.3.Protest może złożyć każdy kierowca, czyli sprawca, poszkodowany lub świadek zdarzenia.5-01-2010
13.4.Protest należy zgłosić przez formularz "Zgłoś Protest", znajdujący się w zakładce "GTLiga Zima 2010"6-01-2010
13.5.Werdykt jest wydawany przed następnym GP.6-01-2010
13.6.Protesty obraźliwe, wulgarne lub urągające innej osobie nie będą rozpatrywane.5-01-2010
14.Komisja Kar, Komisja Licencyjna
14.1.

Komisja Kar ma prawo nałożyć na gracza karę:

  1. Cofnięcia o określoną ilość pozycji startowych na gridzie w następnym wyścigu.
  2. Przesunięcie na koniec stawki na starcie następnego wyścigu
  3. Przesunięcia o określoną ilość pozycji w ukończonym wyścigu.
  4. Startu z boksów w następnym wyścigu.
  5. Dyskwalifikacji w ukończonym wyścigu.
  6. Wykluczenia z określonej ilości wyścigów.
5-01-2010
14.2.Komisja Kar może wystąpić do Komisji Licencyjnej o zweryfikowanie zasadności licencji winnego kierowcy.5-01-2010
14.3.Decyzje Komisji są niepodważalne i nie podlegają apelacjom.5-01-2010
14.4.Członkiem Komisji może zostać każdy gracz, którego kandydatura została zgłoszona przez Komisję oraz zaakceptowana przez Administrację Ligi.5-01-2010
14.5.

W zakres kompetencji Komisji Licencyjnej wchodzi:

  1. Przyznawanie i odbieranie licencji stałych.
  2. Przyznawanie, przedłużanie oraz odbieranie licencji czasowych i warunkowych.
5-01-2010
14.6.Decyzje Komisji są niepodważalne i nie podlegają apelacjom.5-01-2010
14.7.Członkiem Komisji może zostać każdy gracz, którego kandydatura została zgłoszona przez Komisję oraz zaakceptowana przez Administrację Ligi.5-01-2010
15.Malowania
15.1.Każdy kierowca posiadający licencje ma prawo do własnego malowania.5-01-2010
15.2.Malowania całego zespołu mogą nieznacznie różnić się od siebie (np. nickiem umieszczonym na samochodzie, bądź drobnymi detalami).5-01-2010
15.3.Zespoły są zobowiązane przedstawić swoje malowanie w odpowiednim wątku forum GTLiga, gdzie zostaną one zweryfikowane.5-01-2010
15.4.Malowania nie mogą zawierać treści, ani znaków obraźliwych, oraz łamiących ogólne zasady etyczne.5-01-2010
15.5.Po obu stronach samochodu, w przestrzeni między kołami musi znaleźć się naklejka ligowa z numerem kierowcy. Naklejka na masce jest opcjonalna.5-01-2010
16.Postanowienia końcowe
16.1.Wszelkie czasy oraz końcowe pozycje w wyścigach obowiązują tylko na podstawie wyników na serwerze, statystyk, logów lub powtórek (replayów).5-01-2010
16.2.Administrator może usunąć z serwera gracza, który dopuści się czynów niezgodnych z ogólnymi zasadami, a nieujętych w innych punktach Regulaminu.5-01-2010
16.3.Przed rozpoczęciem wyścigu zaleca się wyłączenie wszelkich aplikacji (m. in komunikatorów) mogących mieć negatywny wpływ na stabilność gry.5-01-2010
16.4.Wszelkie próby oszustwa, użycia niedozwolonych pomocy będą karane bezterminową blokadą konta oraz banem na wszystkie serwery.5-01-2010
16.5.W całym serwisie i na wszystkich serwerach należących do GTliga.pl obowiązuje zakaz reklamowania stron internetowych, lig, innych rozgrywek, działalności konkurencyjnej bez zgody Administracji.5-01-2010
16.6.Jeśli ktoś się nie zgadza z regułami ligi lub twierdzi, że jest dyskryminowany, zaznaczamy, ze GTliga nie jest obowiązkowa.5-01-2010