f1liga15banner_prawo

Pobierz Adobe Flash player

  • Poleć F1Liga.pl

  • Logowanie

    
  • Pitlane Shout

    Latest Message: 2 weeks ago
    • Igorini : to ju? nie gracie? po?miga?by, pozdro! :)
    • Keeny : Pozdrawiam starych druhw co tu jeszcze zajrz? ;)
    • Keeny : Hiroszima jaka?? :o
    • Keeny : OMG co tu si? sta?o pod koniec czerwca 2015?
    • Flover : Pozdrawiam ;)
    • marud : Pozdrwka nirgal :)
    • marud : Hej, mi?o, ?e kto? tutaj jeszcze zagl?da :)
    • Zozol : grywa ktos w f1 2016 ale na xboxie ?? ;)
    • Zozol : kope lat ;p?
    • admich : F1 liga ju? chyba umar?a :(

    Only registered users are allowed to post

  • Online

    Brak
  • Następny wyścig

    Tor
    Silverstone Circuit
    Lokalizacja
    Northamptonshire, Anglia
    Długość toru
    5,891 km.
    Dystans Wyścigu
    34 okr.
    Sesje treningowe
    I   sesja tr. 27.06
    godz.20:00
    II  sesja tr. 28.06
    godz.20:00
    III sesja tr. 04.07
    godz.20:00
    Wyścig i kwalifikacjie
    Data
    05.07.2015r
    Start wyścigu
    godz.20:00
  • Wyniki na żywo

  • Ostatnio na Forum



GP Australii 2010: Kary

Wyniki obrad Komisji Kar:

 

Informujemy, że od bieżącego Grand Prix publikacja kar będzie następować w środę przed następnym Grand Prix. Zmianie podlega również termin zgłaszania incydentów, który ulega skróceniu. Zgłoszenia incydetów będzie można dokonywać do końca dnia następującego po Grand Prix (zwyczajowo poniedziałek godz. 24:00).

Wyścig Oficjalny A

1. JAG - L1 , T2 - JAG kołem łapie pobocze, próbując wrócić na tor ma delikatny kontakt z Wlozajem, który delikatnie odbija do zewnętrznej RA. Następnie JAG kompletnie nie hamuje i uderza Wlozaja, brak reakcji Fair.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (3x)
Start z końca stawki (1x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

2. Jeremiasz Lotko - L1 , za met? - Kręcenie bączków po przejechaniu mety. Powodowanie utrudnień dla zawodników na okrążeniu zjazdowym. Przypominamy kierowcy i kierowcom, że na okrążeniu zjazdowym radości z zajętej pozycji nie okazujemy za pomocą bączków, umyślnych uderzeń w znajdujące się przy torze elementy konstrukcji, bandy, ani współuczestników wyścigu. Wielokrotnie kierowcy wyrażali chęć urealniania witrualnych wyścigów do tych, które odbywają się w rzeczywistości. Prosimy w takim razie aby uważnie zwrócić uwagę na zachowanie kierowców realnego wyścigu po jego ukończeniu.

Ostrzeżenie od Komisji

3. konto usuni?te - L1 , T3 - Kamnieft nie opanowuje bolidu w zakręcie i wypycha bolid Dominika Ulmana z toru, dodatkowo brak reakcji Fair. Wiele ścięć w trakcie wyścigu.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (10x)
Start z pitlane w następnym wyścigu (1x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

4. KRYGX - L38 , T13 (57:09) - Opóźnione hamowanie, nie utrzymanie wewnętrznego toru jazdy i uderzenie w wysy-ego.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (1x)

5. Ptasior - L9 , T15 - Nieuzasadnione zatrzymanie się w zakręcie i postój. Brak motywu takiego zachowania. Nawet w sytuacjach "osobistych" można zaparkować bolid poza torem w miejscu nie stwarzającym zagrożenia dla innych kierowców, oraz poinformować KK o tym incydencie po GP, celem wyjaśnienia faktu uzasadnionego generowania żółtej flagi. Jednocześnie KK informuje, że tego typu przypadki mogą być rozstrzygane na korzyść sprawcy jedynie po informacji przez sprawcę zaraz po GP o tego typu fakcie.

Start z pitlane w następnym wyścigu (1x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

6. woodoo - L21 , wjazd do pitlane (30:55) - Zwracamy uwagę kierowcy na sposób zjazdu/wyjazdu do/z pitlane. W przypadku nie wyhamowania i ścięcia wjazdu bądź wyjazdu, należy wyraźniej zaznaczyć fakt oddania ewentualnej korzyści czasowej.

Ostrzeżenie od Komisji

7. wysy - L1 , za met? -
Kręcenie bączków po przejechaniu mety. Powodowanie utrudnień dla zawodników na okrążeniu zjazdowym. Przypominamy kierowcy i kierowcom, że na okrążeniu zjazdowym radości z zajętej pozycji nie okazujemy za pomocą bączków, umyślnych uderzeń w znajdujące się przy torze elementy konstrukcji, bandy, ani współuczestników wyścigu. Wielokrotnie kierowcy wyrażali chęć urealniania witrualnych wyścigów do tych, które odbywają się w rzeczywistości. Prosimy w takim razie aby uważnie zwrócić uwagę na zachowanie kierowców realnego wyścigu po jego ukończeniu.

Ostrzeżenie od Komisji

8. wysy - L9 , T15 - Ostrzegamy kierowcę aby starał się baczniej obserwować sytuacje na torze, oraz pojawiające się ostrzeżenia w postaci flag. Uważamy, że incydentu do którego doszło pomiędzy kierowcą wysy oraz Ptasior można było uniknąć.

Ostrzeżenie od Komisji

Wyścig Oficjalny B1

9. basztardo - L17 , T10 (25:55) - Mimo faktu utraty kilku okrążeń do vio, basztardo za wszelką cenę stara się utrzymać tempo vio w zakręcie. Vio po delikatnym kontakcie z Keeny oddaje pozycję, a basztardo nie zachowuje należytej ostrożności i uderza w vio. Bezsensowna walka kilkakrotnie zdublowanego zawodnika.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (20x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

10. vio - L37 - Zarzut w stosunku do vio dotyczył utrudniania dublowania (bezpodstawny). Informujemy kierowców dublujących, że proces dublowania odbywa się wtedy gdy kierowca dublujący ma większe tempo niż dublowany i jest w stanie wyprzedzić dublowanego. Utrzymywanie się za dublującym w bezpiecznej odległości, ba nawet tracenie dystansu do dublowanego w żadnym wypadku nie może i nie będzie oznaczało rozpoczęcia manewru dublowania. Prosimy kierowców dublujących o większy szacunek do kierowców teoretycznie słabszych i rezerwę do swoich umiejętności. Dodatkowo przypominamy, że na manewr dublowania wybieramy miejsca bezpieczne dla tego manewru, a nie pierwsze napotkane.

Brak kary w następnym wyścigu

Wyścig Oficjalny C1

11. ash - L1 , 12 - Brak fizycznego kontaktu. Nieszczęśliwy błąd symulatora.

Brak kary w następnym wyścigu

12. ash - L10 , T2 (14:48) - Stworzenie zagrożenia przy powrocie na tor bez skutków.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (5x)

13. Lukajano - L1 , T3 - Lukajano blokuje koła na dohamowaniu co kończy się spinem; wynikiem tego była kolizja i obicie Alabuz-a.

Start z końca stawki (1x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

14. Lukajano - L3 , T4-T5 - Uważamy, że Olafson na siłę chciał jechać po BL i widział stojącego Lukajano, który w ten sposób nadgorliwie i w niezbyt fortunnym miejscu próbował przepuszczać nadjeżdżające bolidy.

Incydent wyścigowy

15. mario one - L1 , Qual - Nieumiejętne / brawurowe ruszanie ze świateł w pitlane w trakcie kwalifikacji Q2. Doprowadzenie do spina, przecięcie linii oddzielającej wyjazd z pitlane i tor. Brak kolizji był tylko wynikiem małego zagęszczenia bolidów na torze.

Ostrzeżenie od Komisji

16. mario one - L29 , T6 - Skandaliczne zachowanie mario one. Będąc zdublowanym zachowuje się jakby prowadził bezpośrednią walkę. Uderza Olafsona w tył i ucieka z miejsca wypadku. 

Start z pitlane w następnym wyścigu (1x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

17. shyha - L1 , T1 - Nie zachowanie dostatecznej ostrożności przy dojeździe do T1. W wyniku jazdy po trawie i braku przyczepności shyha przecina T1 stwarzając zagrożenie i zyskując 3 pozycje.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (3x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

Wyścig Oficjalny D1

18. Shaqoo - L4 , T13 (06:56) - Zły powrót do prawidłowego kierunku jazdy. Shaqoo spinuje i próbując powrócić do prawidłowego kierunku jazdy powoduje kolizję z nadjeżdżającym Marcinem Mach-em. Przypominamy, że w tego typu przypadkach, po spinach bądź wycieczkach poza tor, zanim dokonamy manewrów upewniamy się za pomocą dolnej belki z pozycjami bolidów na torze, lusterek oraz słuchu czy nie stworzymy zagrożenia na torze dla nadjeżdżających kierowców.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (15x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

 


W związku z otrzymaniem przez gracza mario one drugiej żółtej kartki jego licencja zmienia status na czasową.