f1liga15banner_prawo

Pobierz Adobe Flash player

  • Poleć F1Liga.pl

  • Logowanie

    
  • Pitlane Shout

    Latest Message: 1 Miesiąc ago
    • Zozol : grywa ktos w f1 2016 ale na xboxie ?? ;)
    • Zozol : kope lat ;p?
    • admich : F1 liga ju? chyba umar?a :(
    • Cichy70 : f1 2016 teraz smigam :)
    • Myszkin : Moze by tak co? ten tego... ?
    • seito : dziabaducha
    • Cichy70 : Witam po latach
    • robiss : witam Panw , smigacie cos tutaj?:)
    • nirgal : Cud ;]
    • Mariusz Z : moje te? :)

    Only registered users are allowed to post

  • Online

    Brak
  • Następny wyścig

    Tor
    Silverstone Circuit
    Lokalizacja
    Northamptonshire, Anglia
    Długość toru
    5,891 km.
    Dystans Wyścigu
    34 okr.
    Sesje treningowe
    I   sesja tr. 27.06
    godz.20:00
    II  sesja tr. 28.06
    godz.20:00
    III sesja tr. 04.07
    godz.20:00
    Wyścig i kwalifikacjie
    Data
    05.07.2015r
    Start wyścigu
    godz.20:00
  • Wyniki na żywo

  • Ostatnio na Forum



GP Malezji 2010: Kary

Wyniki obrad Komisji Kar:

W związku z zapowiadaną zmianą terminu publikacji kar informujemy, że od dnia dzisiejszego przesunięcia w wynikach wyścigu mają wpływ na skład puli.
Oznacza to, że jeżeli gracz otrzyma karę przesunięcia i w wyniku tego spadnie na miejsce objęte pulą to będzie znajdował się w puli. Spadki graczy do puli w wyniku kar nie powodują awansu innych graczy, którzy się w niej znajdują (zgodnie z pkt 10.1.8 Regulaminu F1).

Wyścig Oficjalny A

1. Delta - L6 , 15 (10:21) - Zbyt optymistyczny atak Delty. Nie zachowanie toru jazdy w ostatnim trudnym zakręcie. Uderzenie Jokerr-a. Ładne zachowanie się po kolizji i oddanie pozycji.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (4x)

2. Error - L1 , T2 - Delikatny kontakt w trakcie zrównania się dwóch kierowców, Error-a i Wysy-ego. Bardzo duże zagęszczenie spowodowało znaczne ograniczenie miejsca na wykonywaniu manewrów, szczególnie w zakręcie. Kontakt między zawodnikami był ledwo zauważalny i bez konsekwencji.

Incydent wyścigowy

3. Grek Showti - L1 , T4 - Opóźnione hamowanie, przestrzelenie zakrętu. Nie utrzymanie toru jazdy w zakręcie. Doprowadzenie do kolizji z innym kierowcą.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (10x)
Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (5x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

4. hutek - L28 , 47:08 - Zły powrót na tor. Przypominamy, że powrót na tor po wyjeździe wykonujemy tak, aby nie powodować zagrożenia dla innych kierowców a tym bardziej kolizji. Powrót na tor zawodnika nie może powodować nagłych korekt w linii jazdy nadjeżdżających kierowców. Tylko bardzo doświadczeni kierowcy potrafią włączyć się między innych zawodników szybko uzyskując odpowiednią prędkość i tor jazdy, dodatkowo do takiego powrotu na tor musi być zachowana odpowiednia pozycja bolidu względem toru i innych kierowców.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (15x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

5. JAG - L1 , T4 - Ostrzegamy kierowcę, że nawet w przypadku najechania na kolizję przy braku możliwości reakcji należy zachować sportowe zachowanie i starać się nie przepychać stojącego bolidu.

Ostrzeżenie od Komisji

6. Kamil Tran Xuan - L7 , T2 - 10:54 -
Nie zostawienie dostatecznej ilości miejsca wysy-emu w zakręcie (zamknięcie zakrętu), przez co doprowadzenie do kolizji. Ostrzegamy zawodnika bez konsekwencji kary za ten incydent ponieważ wspólnie z wysy-m wzajemnie się ukarali.

Ostrzeżenie od Komisji

7. KRYGX - L1 , T12 -

KrygX wypada na zakręcie poza tor. Traci kontrolę nad bolidem. Wracając na tor - wjeżdża Lukaszowi pod koła powodując liczne uszkodzenia Jego bolidu. Przypominamy, że na początku wyścigu należy zwrócić uwagę na różnicę między lekkim autem w trakcie kwalifikacji, a zatankowanym bolidem podczas startu w wyścigu.

Dodatkowo na L1 KrygX dosyć optymistycznie, z dużą prędkością dojeżdża to T1. Znaczna prędkość nie pozwoliła mu opanować bolidu przed uderzeniem w składających się do zakrętu Jeremiasza Lotko i Deltę, powodując wypadek.


Kara startu w następnym wyścigu z Pitlane i DQ

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

8. KRYGX - L1 , 1 -

KrygX dosyć optymistycznie, z dużą prędkością dojeżdża to T1. Znaczna prędkość nie pozwoliła mu opanować bolidu przed uderzeniem w składających się do zakrętu Jeremiasza Lotko i Deltę, powodując wypadek.

Kara kumulowana z innym incydentem.


Brak kary w następnym wyścigu

9. Lukasz Ladmann - L8 , T4 (12:30) - Znacznie opóźnione hamowanie, poślizg i przestrzelenie zakrętu. Wynikiem była kolizja z kierowcą Error i uszkodzenie mu przedniego spojlera.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (15x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

10. wysy - L23 , przedostatni 39:25 - Prawidłowa obrona pozycji przed wysy-m Greka Showti, znajdował się przed nim. Wysy znacznie szybciej dojeżdża do Greka tuż przed zakrętem. Prawdopodobnie na poczekaniu sklecił plan ataku i w dosyć nieprzemyślany i optymistyczny sposób zszedł na wewnętrzną. Dodatkowym obciążeniem wysy-ego był fakt oddublowywania się na Greku. Dodatkowo na 33 okrążeniu, na wyjściu z ostatniego zakrętu wysy nie zostawia miejsca kamnieft-owi i wypycha Go z toru. Brak zainteresowania poszkodowanym. Dodatkowo wyczuwamy brak orientacji własnej pozycji na torze.

Start z końca stawki (1x)
Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (5x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

11. wysy - L7 , T2 - 10:54 - Bardzo agresywna jazda. W trakcie wyprzedzania doprowadzanie do kontaktów z wyprzedzanym oraz podczas prób obrony pozycji. Ostrzegamy zawodnika bez konsekwencji kary za ten incydent ponieważ wspólnie z Kamilem Tran Xuan-em wzajemnie się ukarali.

Ostrzeżenie od Komisji

12. Zdunek - L1 , Kwalifikacje - wyjazd - Ustawienie się na początku Q2 w pitlane przed światłami obok bolidu innego kierowcy. Przypominamy, że w pitlane obowiązuje zasada jazdy i ustawiania się do wyjazdu "gęsiego".

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (2x)

13. Zdunek - L30 , zakret 15 oraz T1 31 okr? - Nie utrzymanie toru jazdy w zakręcie. Przypominamy zawodnikowi, że w trakcie walki z zawodnikami o pozycje w zakrętach nie obowiązuje nas najlepsza linia jazdy. Nie możemy traktować innego zawodnika jakby go w zakręcie nie było. W przypadku jazdy równoległej w zakręcie musimy pozostawić dostateczną ilość miejsca w zakręcie aby był możliwy do pokonania przez współwalczącego kolegę. Przypominamy, że obowiązuje zasada zrównania kół bolidów (tylne bolidu będącego z przodu z przednimi bolidu będącego z tyłu) a nie całego bolidu. Jednocześnie zachęcamy do spoglądania w lusterka.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (5x)
Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (1x)

Wyścig Oficjalny B1

14. Andrewman - L1 , 1 - Andrewman ścina T1 i przy powrocie na tor uderza eMate zyskując całym zdarzeniem pozycje. Brak zachowania Fair Play.

Start z pitlane w następnym wyścigu

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

15. Heli - L37 , 4 (59:53) - Heli opóźnia hamowanie. Blokuje koła i wynosi Go na zewnętrzną stronę zakrętu pod koła Miśka powodując kolizję. Brak reakcji Fair Play.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (2x)

16. IgnatGT - L1 , T1 - Brawurowa jazda w T1. Nie zachowanie należytej ostrożności. Spowodowanie dużego wypadku na T1 z udziałem wielu kierowców. Brak reakcji Fair Play.

Kara startu w następnym wyścigu z Pitlane i DQ

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

17. IgnatGT - L1 , Kwalifikacje Q1 - wyjazd -

Ustawienie się na początku Q1 w pitlane przed światłami obok bolidu innego kierowcy. Przypominamy, że w pitlane obowiązuje zasada jazdy i ustawiania się do wyjazdu "gęsiego".

 

Kara kumulowana z innym incydentem


Brak kary w następnym wyścigu

18. Ptasior - L37 , 6 (60:03) - Optymistyczna próba ataku na wewnętrzną część zakrętu bez zajmowania odpowiedniej pozycji do ataku. (przednie koła nie zrównane z tylnymi atakowanego). Doprowadzenie do kolizji.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (3x)

19. Ricardo - L22 , 4 (35:51) - Nie utrzymanie toru jazdy w zakręcie. Przypominamy zawodnikowi, że w trakcie walki z zawodnikami o pozycje w zakrętach nie obowiązuje nas najlepsza linia jazdy. Nie możemy traktować innego zawodnika jakby go w zakręcie nie było. W przypadku jazdy równoległej w zakręcie musimy pozostawić dostateczną ilość miejsca w zakręcie aby był możliwy do pokonania przez współwalczącego kolegę. Przypominamy, że obowiązuje zasada zrównania kół bolidów (tylne bolidu będącego z przodu z przednimi bolidu będącego z tyłu) a nie całego bolidu. Jednocześnie zachęcamy do spoglądania w lusterka. 

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (5x)

20. Szopen - L1 , T2 - Szopen po stracie spojlera w kolizji z T1 nie zachowuje dostatecznej ostrożności i w T2 nie utrzymuje toru jazdy wjeżdżając w bolid Miska.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (20x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

21. vio - L4 , ostatni zakr?t - Nie utrzymanie toru jazdy w zakręcie. Przypominamy zawodnikowi, że w trakcie walki z zawodnikami o pozycje w zakrętach nie obowiązuje nas najlepsza linia jazdy. Nie możemy traktować innego zawodnika jakby go w zakręcie nie było. W przypadku jazdy równoległej w zakręcie musimy pozostawić dostateczną ilość miejsca w zakręcie aby był możliwy do pokonania przez współwalczącego kolegę. Przypominamy, że obowiązuje zasada zrównania kół bolidów (tylne bolidu będącego z przodu z przednimi bolidu będącego z tyłu) a nie całego bolidu. Jednocześnie zachęcamy do spoglądania w lusterka. 

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (10x)
Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (3x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

Wyścig Oficjalny C1

22. shyha - L1 , T13 - Przypadek rozpatrzony jako błąd symulatora. Kierowcy Shyha zminimalizował się rFactor. Instynktownie zahamował. Z tytułu minimalizacji powstał lag i MrPine23 nagle znalazł się tuż przed Shyha bez możliwości reakcji na sytuację.

Brak kary w następnym wyścigu

23. Stoper - L1 , Kwalifikacje Q1 - wyjazd - Ustawienie się na początku Q1 w pitlane przed światłami obok bolidu innego kierowcy. Przypominamy, że w pitlane obowiązuje zasada jazdy i ustawiania się do wyjazdu "gęsiego".

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (2x)

24. Tyniu - L17 - Nieodpowiedzialne ruszanie ze stanowiska serwisowego. Uślizg kuł w wyniku czego chwilowa utrata kontroli nad bolidem i uderzenie kierowcy MalMat stojącego na swoim serwisie w tył.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (5x)

Wyścig Oficjalny D1

25. Dixon - L2 , T1 - T2 - Powrót na tor prawidłowy. W zakręcie Dixon pozostawił dostateczną ilość miejsca.

Brak kary w następnym wyścigu

26. Lerloare - L1 , Kwalifikacje Q1 - wyjazd - Ustawienie się na początku Q1 w pitlane przed światłami obok bolidu innego kierowcy. Zyskanie pozycji na wyprzedzeniu w pitlane innych kierowców. Przypominamy, że w pitlane obowiązuje zasada jazdy i ustawiania się do wyjazdu "gęsiego".

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (4x)

Wyścig Oficjalny D2

27. Dravo - L1 , Kwalifikacje Q2 - wyjazd - Ustawienie się na początku Q2 w pitlane przed światłami obok bolidu innego kierowcy. Zyskanie pozycji na wyprzedzeniu w pitlane innych kierowców. Przypominamy, że w pitlane obowiązuje zasada jazdy i ustawiania się do wyjazdu "gęsiego".

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (4x)

28. Kostek - L1 , Kwalifikacje Q2 - wyjazd - Ustawienie się na początku Q2 w pitlane przed światłami obok bolidu innego kierowcy. Przypominamy, że w pitlane obowiązuje zasada jazdy i ustawiania się do wyjazdu "gęsiego".

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (2x)

29. pomin - L9 , zakret nr 13 - Nie zachowanie należytej ostrożności przy dojeździe do zakrętu. Uderzenie w tył innego zawodnika, doprowadzenie Go do spina. Brak reakcji Fair Play.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (10x)
Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (2x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

 


W związku z otrzymaniem przez niżej wymienionych graczy drugiej żółtej kartki ich licencja zmienia status na czasową:
- Andrewman
- Lukasz Ladmann
- wysy