f1liga15banner_prawo

Pobierz Adobe Flash player

  • Poleć F1Liga.pl

  • Logowanie

    
  • Pitlane Shout

    Latest Message: 2 weeks, 4 days ago
    • Flover : Pozdrawiam ;)
    • marud : Pozdrwka nirgal :)
    • marud : Hej, mi?o, ?e kto? tutaj jeszcze zagl?da :)
    • Zozol : grywa ktos w f1 2016 ale na xboxie ?? ;)
    • Zozol : kope lat ;p?
    • admich : F1 liga ju? chyba umar?a :(
    • Cichy70 : f1 2016 teraz smigam :)
    • Myszkin : Moze by tak co? ten tego... ?
    • seito : dziabaducha
    • Cichy70 : Witam po latach

    Only registered users are allowed to post

  • Online

    Brak
  • Następny wyścig

    Tor
    Silverstone Circuit
    Lokalizacja
    Northamptonshire, Anglia
    Długość toru
    5,891 km.
    Dystans Wyścigu
    34 okr.
    Sesje treningowe
    I   sesja tr. 27.06
    godz.20:00
    II  sesja tr. 28.06
    godz.20:00
    III sesja tr. 04.07
    godz.20:00
    Wyścig i kwalifikacjie
    Data
    05.07.2015r
    Start wyścigu
    godz.20:00
  • Wyniki na żywo

  • Ostatnio na Forum



GP Monaco 2010 - Kary

Wyniki obrad Komisji Kar:

W związku z kontrowersjami dotyczącymi oddublowań, Komisja Kar informuje, że oddublowanie można wykonać tylko i wyłącznie wtedy gdy nie skutkuje to dla gracza będącego na wyższej pozycji stratą czasową lub dodatkowym manewrem mającym uchronić od kolizji. Gracz zdublowany musi wziąć pod uwagę, że  nawet jak ma lepsze tempo to nie jest to żadna przesłanka do tego, że ktokolwiek musi ustąpić miejsca a tym bardziej o nie walczyć. To na graczu zdublowanym ciąży obowiązek poprawnego wykonania tego manewru - i to tylko wtedy jeżeli jest on możliwy do wykonania w bezpieczny sposób. Przy tej okazji zachęcamy również do kontrolowania  na bieżąco swojej pozycji względem innych graczy i dostosowywania jazdy do aktualnie zajmowanej pozycji z uwzględnieniem ilości przejechanych okrążeń.

Drugą ważną kwestią jest poruszanie się po torze uszkodzonym bolidem. Przypominamy, że uszkodzony bolid prowadzi się wolniej a co za tym idzie jego obecność na BL powoduje spore zamieszanie wśród pozostałych graczy. Jadąc takim bolidem odpowiednio wcześniej zostawiajmy miejsce dla pozostałych kierowców i starajmy się nie nadużywać BL.

 

Wyścig Oficjalny A

1. Adrian Kot - L1 - Wielokrotne niezachowanie zasady obszaru toru poprzez ścięcie szykany w czasie wyścigu.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (3x)

2. Delta - L29 , T14 (39:00) - Delta po ścięciu zakrętu i podbiciu traci kontrolę nad bolidem, spinuje. Nadjeżdżający Mario_F1 i Zdunek nie mają możliwości uniknięcia kolizji.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (3x)

3. Error - L1 - Wielokrotne niezachowanie zasady obszaru toru poprzez ścięcie szykany w czasie wyścigu.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (1x)

4. Error - L11 , T12 - Error po nieudanym ataku z prawej strony toru na gTc, odpuszcza i próbuje tuż za Jego bolidem zmienić stronę toru, niestety przegapia punkt hamowania i powoduje kolizję z gTc oraz Jookerr-em wbijając ich w bandę. Wysoka kara podyktowana jest dużym optymizmem w planie ataku, niezachowaniem ostrożności oraz rozbiciem dwóch bolidów.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (20x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

5. gTc - L11 , T12 - gTc broniąc się przed optymistycznie atakującym z prawej strony Errorem przy dojeździe do T12 zbliża się do bandy zamykając tor jazdy Error-owi. Przednie koła Errora znajdowały się w połowie bolidu gTc. Prawidłową obroną pozycji było by utrzymanie Errora z prawej strony i zmuszenie do odpuszczenia bądź zablokowanie możliwości prawidłowego pokonania zakrętu po zewnętrznej jego części.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (2x)

6. Igorini - L49 , ostatni - Na ostatnim zakręcie okrążenia kończącego wyścig uderzenie w tył Lukasza jadącego z uszkodzonym spojlerem. Przypominamy, że fakt nieprzepisowego znajdowania się tam Lukasza ze względu na rozpoczęcie kolejnego okrążenia uszkodzonym bolidem nie zwalnia innych kierowców z uwagi i unikania kolizji. Faktem łagodzącym jest bliska odległość goniącego Johnesa, która mogła doprowadzić do rozwarstwienia uwagi na to co się dzieje z tyłu i przodu jednocześnie, oraz samo ukarania przez utratę pozycji w wykiku uczestniczenia w kolizji.

Ostrzeżenie od Komisji

7. Jeremiasz Lotko - L9 , za T4 (12:53) - Jeremiasz chcąc ominąć hopkę po wyjściu z zakrętu chowa się za Gajethano, nie przewidując Jego niższej prędkości celem ułatwienia manewru dublowania. Miejsce, które wybrał Gajethano na pomoc w dublowaniu nie było fortunne, jednak Jeremiasz miał wystarczającą ilość czasu aby uniknąć kolizji.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (2x)

8. Johnes - L1 - Wielokrotne niezachowanie zasady obszaru toru poprzez ścięcie szykany w czasie wyścigu.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (5x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

9. Lukasz - L1 , 11:00 - Zły powrót na tor po kolizji i doprowadzenie do kolejnej.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (10x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

10. Lukasz - L49 , Ostatni - Jazda uszkodzonym bolidem (bez tylnego spojlera) ponad okrążenie zjazdowe do pitlane na naprawy, lub w przypadku okrążenia kończącego wyścig przekroczenia linii mety jadąc linią pitów.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (4x)

11. Lukasz Ladmann - L1 - Wielokrotne niezachowanie zasady obszaru toru poprzez ścięcie szykany w czasie wyścigu.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (1x)

12. RybaR - L1 - Wielokrotne niezachowanie zasady obszaru toru poprzez ścięcie szykany w czasie wyścigu.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (2x)

13. wysy - L1 - Wielokrotne niezachowanie zasady obszaru toru poprzez ścięcie szykany w czasie wyścigu.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (3x)

14. Zdunek - L26 , nawrot na okr 40 (Alex) r -

Niezachowanie ostrożności i uderzenie Alex-a w tył doprowadzając Jego bolid do spina. Zdunek będąc zdublowanym źle ocenił odległość przy dojeździe do nawrotu.

L29/T14 - Przepychanie innego bolidu po wypadku celem jak najszybszego powrotu do jazdy. Skrajnie niesportowe zachowanie.

Brawurowa jazda na L1 i L2 czyli początkowej fazie wyścigu. Uderzenie w wysy-ego na nawrocie, uderzenie Gajethano przed tunelem, na L2 uderzenie KrygX-a na nawrocie.


Kara startu w następnym wyścigu z Pitlane i DQ

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

Wyścig Oficjalny B1

15. Bryan - L1 , T2 1:05 -

Niezachowanie dostatecznej ostrożności w początkowej fazie wyścigu wjazd taranem w bolidy. Następnie opuszczenie miejsca incydentu z zasadą rozepchania innych bolidów uczestniczących w kolizji.

Na L29/T18 zbyt opóźnione hamowanie podczas oddublowywania się na zawodniku utrzymującym P1 i wjazd w bok Jego bolidu. Upominamy kierowcę aby dogłębniej analizował zamiar oddublowywania się.


Kara startu w następnym wyścigu z Pitlane i DQ

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

16. Camperiusz - L1 , T2 - Optymistyczna próba ataku w miejscu kompletnie nie nadającym się do tego. Uderzenie w tył Omufo i doprowadzenie do spina. Camperiusz odjeżdża z miejsca zdarzenia. Ta kolizja wywołała falę innych wypadków w początkowej fazie wyścigu.

Kara startu w następnym wyścigu z Pitlane i DQ

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

17. Czarny_kon125 - L1 , T2 - Niezachowanie ostrożności, trochę zbyt późna reakcja hamowania przed widocznym zamieszaniem, w efekcie uderzenie Ptasior-a.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (6x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

18. Czarny_kon125 - L1 - Wielokrotne niezachowanie zasady obszaru toru poprzez ścięcie szykany w czasie wyścigu.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (4x)

19. Grek Showti - L1 - Wielokrotne niezachowanie zasady obszaru toru poprzez ścięcie szykany w czasie wyścigu.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (3x)

20. Heli - L1 - Wielokrotne niezachowanie zasady obszaru toru poprzez ścięcie szykany w czasie wyścigu.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (2x)

21. Keeny - L1 , T2 - Niezachowanie ostrożności, trochę zbyt późna reakcja hamowania przed widocznym zamieszaniem, w efekcie uderzenie w tył Olafson-a.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (6x)

22. M Buko - L23 , Pit-stop - Przypominamy, że zasadą walki Fair jest pamiętanie i stosowanie zasady zajmowania połowy stanowiska w trakcie pitstopu. Zachęcamy do stosowania tej zasady.

Ostrzeżenie od Komisji

23. M Buko - L8 , T17 10:46 - Niezrozumienie się kierowców w trakcie manewru dublowania, dobranie złego miejsca na przeprowadzenie manewru.

Incydent wyścigowy

24. vio - L1 - Wielokrotne niezachowanie zasady obszaru toru poprzez ścięcie szykany w czasie wyścigu.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (1x)

25. Viper - L1 - Wielokrotne niezachowanie zasady obszaru toru poprzez ścięcie szykany w czasie wyścigu.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (4x)

Wyścig Oficjalny C1

26. benethor - L23 , T15 (42:56) - Niezachowanie ostrożności i kontakt z kierowcą Jeymz.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (2x)

27. kamazu - L41 , 1.09 - Niezachowanie dostatecznej ostrożności mimo widocznego faktu kłopotów z bolidem SOLID-a (przecięcie szykany i jazda wolnym tempem), wjazd w tył bolidu SOLID-a.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (10x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

28. Maestro - L1 , pola startowe - Brak prawidłowej reakcji startowej z powodu wyłączenia silnika tuż przed startem. Podobnie jak kierowca Rack, Maestro źle startuje zagrażając bolidom startującym za nim. Okolicznością łagodzącą jest fakt zdarzenia losowego, ale zależnego od kierowcy, czego nie można powiedzieć o starcie bez LC.

Start z końca stawki (1x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

29. Misiek - L1 - Wielokrotne niezachowanie zasady obszaru toru poprzez ścięcie szykany w czasie wyścigu.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (2x)

30. qbus - L19 , S3 - Kontakt między zawodnikami spowodowany niezrozumieniem się wzajemnie podczas wykonywania manewru dublowania.

Incydent wyścigowy

31. qbus - L31 , ostatni zakret S1 - Zwracamy uwagę na kontrolę przed wyścigiem stanu łącza (wysokości ping-a) celem uniknięcia niepożądanych sytuacji, jak nagle przemieszczający się bolid.

Ostrzeżenie od Komisji

32. rack - L1 , Start -

Wykonanie startu bez użycia LC. Start bardzo opóźniony i mało przewidywalny. Wielokrotnie kładziony był nacisk na istotę startu z LC i jego znaczenie. Przestrzegamy kierowców aby zwrócili szczególną uwagę na ćwiczenie procedury startu z LC w przypadku problemów ze znajomością tej procedury i jej stosowania.

Dodatkowo jazda z uszkodzonym tylnym wingiem, częsta utrata kontroli nad bolidem, spowodowanie kolizji z innym kierowcą.


Start z pitlane w następnym wyścigu

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

33. SOLID - L41 , 1.09 - Upominamy kierowcę, że jadąc uszkodzonym bolidem unikamy części toru należącej do bestline, przez co zwiększamy bezpieczeństwo na torze oraz redukujemy ryzyko przeszkadzania i kolizji z zawodnikami jadącymi sprawnymi bolidami.

Ostrzeżenie od Komisji

34. Zipper - L1 - Wielokrotne niezachowanie zasady obszaru toru poprzez ścięcie szykany w czasie wyścigu.

Przesunięcie w dół w wynikach zakończonego wyścigu. (3x)

Wyścig Oficjalny D1

35. Maverdo - L1 , T1 - Niezachowanie ostrożności przy dojeździe do T1. Uderzenie w bandę, odbicie się i wjazd w kierowcę ogur71 oraz kontakt z Pomin-em pośrednio skłaniając Go do pokonania T1 na "skróty" przez co Pomin traci kolejne pozycje zwalniając i przepuszczając kierowców.

Start z końca stawki (1x)

Zawodnik otrzymał żółtą kartę.

36. ogur71 - L1 - Wielokrotne niezachowanie zasady obszaru toru poprzez ścięcie szykany w czasie wyścigu.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (4x)

Zaległe kary

1. Lukajano - Grand Prix Hiszpanii: L1 , T10 (4:41) - Uderzenie w tył na dohamowaniu do zakrętu.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (10x)

Za ten incydent zawodnik otrzymał żółtą kartę.

2. Tyniu - Grand Prix Chin: L1 , T4 (01:15) - Niezgodna z przepisami jazda w zakręcie obok innego zawodnika, spowodowanie kolizji z nim.

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (10x)

Za ten incydent zawodnik otrzymał żółtą kartę.

3. Tyniu - Grand Prix Chin: L1 , T14 (02:15) - Szalony atak na zakręcie, skasowanie bolidu przeciwnika, brak fair play.

Start z pitlane w następnym wyścigu (1x)

4. Kostek - Grand Prix Malezji: L1 , Kwalifikacje Q2 - wyjazd - Ustawienie się na początku Q2 w pitlane przed światłami obok bolidu innego kierowcy. Przypominamy, że w pitlane obowiązuje zasada jazdy i ustawiania się do wyjazdu "gęsiego".

Kara przesunięcia na gridzie w następnym wyścigu (2x)

W związku z otrzymaniem przez niżej wymienionych graczy drugiej żółtej kartki ich licencja zmienia status na czasową:
- rack
- Zdunek.