f1liga15banner_prawo

Pobierz Adobe Flash player

  • Poleć F1Liga.pl

  • Logowanie

    
  • Pitlane Shout

    Latest Message: 3 weeks, 2 days ago
    • Zozol : grywa ktos w f1 2016 ale na xboxie ?? ;)
    • Zozol : kope lat ;p?
    • admich : F1 liga ju? chyba umar?a :(
    • Cichy70 : f1 2016 teraz smigam :)
    • Myszkin : Moze by tak co? ten tego... ?
    • seito : dziabaducha
    • Cichy70 : Witam po latach
    • robiss : witam Panw , smigacie cos tutaj?:)
    • nirgal : Cud ;]
    • Mariusz Z : moje te? :)

    Only registered users are allowed to post

  • Online

    Brak
  • Następny wyścig

    Tor
    Silverstone Circuit
    Lokalizacja
    Northamptonshire, Anglia
    Długość toru
    5,891 km.
    Dystans Wyścigu
    34 okr.
    Sesje treningowe
    I   sesja tr. 27.06
    godz.20:00
    II  sesja tr. 28.06
    godz.20:00
    III sesja tr. 04.07
    godz.20:00
    Wyścig i kwalifikacjie
    Data
    05.07.2015r
    Start wyścigu
    godz.20:00
  • Wyniki na żywo

  • Ostatnio na Forum



Regulamin

Regulamin Sezonu GTLiga 2009 - OBECNIE NIEAKTUALNY

 

1.

Postanowienia ogólne

1.1.
Rozgrywki prowadzone są na platformie rFactor 1.255 z dodatkiem FIA GT Championship wraz z usprawnieniami EOAA oraz GTLiga.
6-04-2009
1.2.

Dołączenie do Ligi bez posiadania oryginalnej wersji rFactor jest niemożliwe a wszelkie próby ominięcia tego przepisu będą karane usunięciem Kierowcy z niej na stałe.

11-04-2009
1.3.

Regulamin w trakcie sezonu może ulec zmianom tylko i wyłącznie na potrzeby Ligi i nieprzewidziane wcześniej zdarzenia, natomiast każdy przystępujący do Ligi powyższe akceptuje.

5-04-2009
1.4.

Każdy chcący dołączyć do Ligi musi być zarejestrowanym użytkownikiem w serwisie, oraz w odpowiednim dziale, przeznaczonym dla "GTLiga" zgłosić chęć przystąpienia do niej.

5-04-2009
1.5.

Na serwerze oraz w całym serwisie F1liga.pl obowiązują zasady netykiety.

5-04-2009
2.

Dołączanie do Ligi

2.1.Do Ligi GT można przyłączyć się w dowolnym momencie trwania sezonu.5-04-2009
2.2.Aby startować w wyścigach ligowych należy otrzymać licencję na starty. Trzeba również być członkiem zespołu uprawnionego do startów.5-04-2009
2.3.Dostęp do serwera poza Oficjalnymi Wyścigami Ligi nie wymaga posiadania licencji.5-04-2009
2.4.Uczestnictwo w „Minisimie” nie wymaga posiadania licencji.5-04-2009
2.5.Uczestnictwo w „Simie” na pełnym dystansie wyścigu jest możliwe po przejechaniu 30 okrążeń POMIAROWYCH na danym torze w przypadku Kierowcy ubiegającego się o licencje.11-04-2009
2.6.Każdy Kierowca nie posiadający licencji porusza się po torze tylko i wyłącznie specjalnie oznakowanym samochodem.11-04-2009
3.Serwer
3.1.Do połączenia się z serwerem potrzebna jest oryginalna kopia rFactor oraz zainstalowany mod FIA GT Championschip z poprawkami udostępnionymi przez Administracje.5-04-2009
3.2.Z serwerem łączymy się wpisując adres: serwer.gtliga.pl:70005-04-2009
3.3.Wszystkie wyścigi ligowe są zabezpieczone hasłem, które każdy Kierowca otrzyma najpóźniej 6 godzin przed wyścigiem.5-04-2009
3.4.Serwer jest dostępny przez 24 godziny na dobę.5-04-2009
3.5.Kierowcy muszą mieć stabilne łącze internetowe. GTLiga.pl nie jest odpowiedzialna za problemy kierowców z utrzymaniem połączenia z serwerem.5-04-2009
3.6.

Na serwerach zakazane jest:

  1. Umyślne powodowanie wypadków, kręcenia bączków, organizowania crash testów itp.
  2. Ścinanie szykan i zakrętów. Gracz po ścięciu jest zobowiązany zwolnić i oddać uzyskaną przez ścięcie pozycję.
  3. Pozostawianie bolidu w miejscu, w którym będzie generowana żółta flaga (tor oraz pobocze) oraz blokowanie wyjazdu z PitLane (zakaz stawania między białymi liniami w boksach).
  4. Jazda niesprawnym bolidem dalej niż okrążenie zjazdowe.
  5. Niestosowanie się do limitu prędkości w PitLane.
  6. Przekraczanie linii przy wyjeździe i zjeździe do PitLane.
  7. Jakakolwiek rozmowa na sesji Race i Qual (Wyścig i Kwalifikacje).
  8. Rozpoczynanie głosowań Restart Session/Weekend/Race. Wyjatkiem jest sytuacja, kiedy do konca sesji practice zostalo nie wiecej jak 10min, w tym przypadku dopuszczalna jest opcja "następny tor".
  9. Rozpoczynanie jakichkolwiek głosowań przed całkowitym załadowaniem sesji (gra musi zacząć odliczać czas trwania sesji).
  10. Wymuszanie oddania konkretnego głosu w trakcie głosowania.
  11. Obrażanie innych graczy.
  12. Używanie słów i zwrotów uznanych za obraźliwe lub wulgarne.
21-04-2009
3.7.

Na serwerze obowiązują następujące ustawienia:

  1. Zużycie opon – 2x
  2. Zużycie paliwa – 1x
  3. Wymuszony widok – kokpit
  4. Dostępne pomoce – AC
21-04-2009
3.8.Administrator ma prawo do usunięcia z serwera gracza, który nie stosuje się do Regulaminu lub stwarza zbyt duże zagrożenie.5-04-2009
4.Licencja
4.1.Licencja Przyznawana jest bezterminowo.5-04-2009
4.2.Warunkiem uzyskania licencji jest stabilna jazda i zachowanie zasad fair play.5-04-2009
4.3.Aby ubiegać się o licencję Kirowca musi przejechać co najmniej 30 okrążeń pomiarowych na serwerze, oraz musi się najpierw zgłosić na forum w wątku  "Licencje - Zgłoszenia"11-04-2009
4.4.Wymagany czas przejechania jednego okrążenia ustalony został na 120% rekordu danego toru (w statystykach).5-04-2009
4.5.Minimalna ilość przejechanych bez spowodowania wypadku pełnych „Simrace” to 25-04-2009
4.6.Ostatecznym testem w razie wątpliwości co do przyznania licencji jest bezpośrednia konfrontacja z adminem (lub osobą przez niego wyznaczoną) na torze, w celu sprawdzenia umiejętności, w terminie uzgodnionym pomiędzy zainteresowanymi.5-04-2009
4.7.Licencja może być odebrana za niesportowe lub/i niekulturalne zachowanie zarówno na torze, czacie, jak i w serwisie F1Liga.pl.5-04-2009
4.8.Spowodowanie wypadków w dwóch kolejnych oficjalnych wyścigach spowoduje odebranie licencji Kierowcy.11-04-2009
4.9.Celowe spowodowanie wypadku na torze, bez względu na rodzaj rozgrywki, lub podczas testów będzie bezwzględnie karane zablokowaniem dostępu do serwera na 14 dni, a nawet odebraniem licencji (ponowna procedura ubiegania się o nią).5-04-2009
4.10.Kierowca, który zgłosił się do ubiegania o licencję, a nie pojawia się na serwerze, fullsimach zostaje wykreślony z listy ubiegających się po 2 tygodniach od zgłoszenia.5-04-2009
5.Uczestnicy
5.1.Każdy Kierowca może występować w lidze pod pseudonimem lub imieniem i nazwiskiem.11-04-2009
5.2.Pseudonim gracza nie może zawierać słów, zwrotów ani skrótów uznanych za obraźliwe, zawierać błędów ortograficznych, adresów stron internetowych orazprawdziwych nazwisk kierowców, a także znaków specjalnych zamiast liter. W nicku zawodnika mogą się znajdować maksymalnie 4 cyfry.21-04-2009
5.3.Kierowca zobowiązany jest do używania jednego pseudonimu zarówno w Lidze GT, na Forum, serwerze F1liga.pl a także w Lidze F1.11-04-2009
5.4.Każdy kierowca posiadający licencję stałą , bądź tymczasową zobowiązany jest do startu w oficjalnym GP.5-04-2009
5.5.Jeżeli kierowca nie może wystartować w oficjalnym wyścigu musi to zgłosić w odpowiednim temacie na forum, przed rozpoczęciem sesji kwalifikacyjnej.5-04-2009
5.6.Każdy kierowca ma jednorazową możliwość zmiany samochodu. Wiąże się to z odebraniem zdobytych dotychczas punktów (również zespołowi) oraz nałożeniem 80kg kary na nowy samochód.5-04-2009
5.7.Przy pierwszym nie zgłoszeniu nieobecności w oficjalnym GP zostaje nałożona kara "-5 grid" w następnym oficjalnym GP.5-04-2009
5.8.Przy drugim nie zgłoszeniu Kierowca zostaje usunięty z listy kierowców; punkty zdobyte przez kierowcę zostają w tabeli zarówno indywidualnej jak i konstruktorów.11-04-2009
5.9.Przy chęci ponownych startów, Kierowca zapisuje się ponownie w zgłoszeniach do testów na licencję.11-04-2009
6.Zespoły
6.1.By móc startować w lidze, każdy kierowca musi być członkiem zespołu. Może to osiągnąć dołączając do już istniejącego zespołu lub zakładając własny.11-04-2009
6.2.Nazwy zespołów ustalają założyciele.5-04-2009
6.3.Nazwa zespołu nie może zawierać słów, zwrotów lub skrótów uznanych powszechnie za obraźliwe.5-04-2009
6.4.Kierowca może jednocześnie występować tylko w jednym zespole w trakcie trwania sezonu.5-04-2009
6.5.Możliwe zastępstwa tylko i wyłącznie za zgodą Komisji.5-04-2009
6.6.Zastępstwa Kierowcami spoza ligi możliwe są po uzyskaniu licencji tymczasowej przez Kierowcę oraz za zgodą komisji.11-04-2009
6.7.W przypadku zmiany zespołu przez Kierowcę w trakcie sezonu, punkty zdobyte przez niego dla zespołu nie zostają na koncie zespołu opuszczanego.6-07-2009
6.8.Zespół może być założony w przypadku gdy zgłaszający go kierowca ma licencję stałą bądz tymczasową.5-04-2009
6.9.Zespół może składać się z maksymalnie 3 kierowców etatowych.5-04-2009
6.10.Zespół może się składać minimalnie z dwóch kierowców posiadających licencję stałą bądź tymczasową, żeby mógł zostać zgłoszony.5-04-2009
6.11.Team jednoosobowy można założyć tylko w przypadku, kiedy nie ma wolnego miejsca w żadnym teamie i nie ma kierowców licencjonowanych, z którymi można go założyć.5-04-2009
7.Treningi
7.1.Treningi odbywają się non stop, poza czasem trwania oficjalnych wyścigów.5-04-2009
7.2.Treningi odbywają się w trzech formach – praktyka, wyścig typu MiniSim oraz wyścig typu Sim.5-04-2009
7.3.

MiniSim:

  1. MiniSim jest formą treningu i przybiera formę wyścigu składającego się z 5 okrążeń.
  2. Gdy serwer nie jest ustawiony na 5 okrążeń, gracze zobowiązani są poinformować administratora o tym fakcie oraz obowiązuje zakaz organizowania MiniSimów.
  3. Wyścig może się odbyć przy obecności minimum 5 graczy.
  4. O rozpoczęciu wyścigu decydują – większością 70% głosów – gracze , poprzez przeprowadzenie głosowania.
  5. MiniSim odbywa się bez sesji kwalifikacyjnej.
  6. Okrążenie formujące Kierowcy przejeżdżają z wyłączonym ogranicznikiem zachowując ostrożność.
  7. W trakcie trwania wyścigu obowiązuje całkowita cisza na czacie ogólnym oraz zakaz prowadzenia jakichkolwiek głosowań.
  8. Między kolejnymi wyścigami i głosowaniami musi być minimum 5 minut przerwy.
  9. Na godzinę przed FullSimem i Wyścigiem Oficjalnym zakazane jest przeprowadzanie wyścigów MiniSim.
29-06-2009
7.4.

Sim:

  1. Sim jest formą treningu i przybiera formę 3 wyścigów, trwających 30 minut każdy z 5 minutowymi przerwami pomiędzy nimi.
  2. Sim może odbyć się przy obecności minimum 5 graczy.
  3. Warunkiem uczestnictwa w Simie jest przejechanie 10 okrążeń pomiarowych na torze.
  4. Wyścig jest poprzedzony 15 minutowym okresem zbiórki, w czasie którego Kierowcy wykonują dowolną ilość okrążeń pomiarowych.
  5. O miejscach startowych do 1. wyścigu decydują pozycje uzyskane podczas okresu zbiórki, do 2. i 3. pozycje na mecie uzyskane we wcześniejszym wyścigu (kolejność odwrotna).
  6. Simy odbywają się w z góry ustalonych porach, zwyczajowo są to: wtorek, czwartek i – jeśli tego dnia nie odbywa się Wyścig Oficjalny – sobota, o godzinie 19.30. O ewentualnych zmianach gracze będą powiadomieni na forum oraz w zakładce wydarzenia. 
  7. W trakcie trwania całego Sima obowiązuje całkowita cisza na czacie ogólnym oraz zakaz prowadzenia jakichkolwiek głosowań.
  8. Kierowca stwarzający zagrożenie dla innych Kierowców może zostać niedopuszczony do startu w wyścigu. Dotyczy to również uczestników mających problemy z utrzymaniem dobrego pingu.
30-11-2009
8.Zasady rozgrywki
8.1.W boksach obowiązuje ograniczenie prędkości bez względu na sesje.5-04-2009
8.2.W trakcie wyścigu obowiązują wszelkie zasady z prawdziwych wyścigów łącznie z flagami (żółta, niebieska i czarna) i konsekwencjami ich nałożenia.5-04-2009
8.3.Wyjazd z boksów odbywa się zgodnie z zasadami w Real: prędkość i oznaczona alejka do tego celu.5-04-2009
8.4.Podczas oficjalnego GP i fullsimów kierowcy zobowiązani są do zajmowania połowy stanowiska w boksach.5-04-2009
8.5.O terminach rozgrywek informować będzie kalendarz, a o ewentualnych zmianach Administracja poinformuje Kierowców minimum 48 godzin przed terminem rozgrywki.11-04-2009
8.6.

Oficjalne godziny kwalifikacji, wyścigów oraz ich długość:

  • Practice - 18:30 (15 minut)  - czas na połączenie się z serwerem.
  • Kwalifikacje - 18:45 (20 minut) 
  • Rozgrzewka – 19:05  (5 min) 
  • Wyścig - 19:10  (90 min) (długodystansowy 180 min)
22-07-2009
8.7.W czasie kwalifikacji obowiązuje zakaz wchodzenia na serwer pod rygorem „bana” na całe GP.  Kierowca, który został rozłączony na początku kwalifikacji, może powrócić do sesji o ile zrobi to w ciągu pierwszych 3 minut kwalifikacji.11-04-2009
8.8.Na serwerze GTliga obowiązuje zakaz jazdy na klawiaturze podczas oficjalnych GP oraz fullsimach. Osoby takie mogą uczestniczyć tylko i wyłącznie w treningach i wyścigach mini.5-04-2009
8.9.Podczas startu do wyścigu kierowcy są zobowiązani ustawić się w prostokącie pokazywanym przez grę (domyślnie czerwonym). Wszystkie, cztery koła auta muszą znajdować się wewnątrz tego prostokąta. Niedopełnienie tego obowiązku może skutkować DQ.9-11-2009
9.Kwalifikacja
9.1.Podczas kwalifikacji Kierowca może przejechać maksymalnie 5 okrążeń, w tym 3 pomiarowe.11-04-2009
9.2.Złamanie punktu 9.1. skutkuje dyskwalifikacją  i startem z ostatniego pola w wyścigu.5-04-2009
9.3.Po przejechaniu dopuszczalnej ilości okrążeń możliwie szybko wracamy do boksu.5-04-2009
9.4.Podczas Sesji kwalifikacyjnej obowiązuje zakaz używania otwartego czatu. Odstępstwa skutkują usunięciem z sesji kwalifikacyjnej.5-04-2009
9.5.Będąc na okrążeniu wyjazdowym ustępujemy Kierowcy będącemu na okrążeniu pomiarowym w taki sposób by nie zakłócić jego jazdy.11-04-2009
9.6.Na okrążeniu pomiarowym jedziemy na światłach. Kierowca na okrążeniu wyjazdowym zostaje w ten sposób poinformowany dużo wcześniej o konieczności przepuszczenia.11-04-2009
9.7.Jeżeli Kierowca nie zrobił okrążenia pomiarowego w sesji kwalifikacyjnej, zobowiązany jest do startu w wyścigu z boksu.11-04-2009
9.8.Po rozpoczęciu pierwszego okrążenia pomiarowego , setup jest blokowany.Podczas warm-up można dolać tylko paliwo, zmienić opony, balans hamulców oraz ustawienia przedniego spoilera.21-04-2009
9.9.Podczas trwania wyścigu obowiązuje bezwzględna cisza na czacie ogólnym.5-04-2009
9.10.Na wezwanie Administratora Kierowca, który utrudnia jazdę innym (np. ze względu na przejściowe problemy z łączem), zobowiązany jest natychmiast opuścić tor. Nie zastosowanie się skutkuje usunięciem z sesji.5-04-2009
10.Wyścig
10.1.Wyścig może się odbyć przy obecności minimum 5 Kierowców.11-04-2009
10.2.Start odbywa się z pól startowych; zostaje poprzedzony okrążeniem formującym.5-04-2009
10.3.Podczas okrążenia formującego kierowcy zobowiązani są jechać z włączonym ogranicznikiem tak płynnie jak to tylko możliwe.5-04-2009
10.4.Kierowcy, który straci swoją pozycję, wypadnie z toru etc. nie wolno wyprzedzać, zajmie przypisane mu pole startowe na lini S/M.5-04-2009
10.5.Na okrążeniu formującym kierowcy zobowiązani są zachować rozsądną odległość od poprzedzającego samochodu; jechać jeden za drugim, w kolejności ustalonej w kwalifikacjach.5-04-2009
10.6.Zabronione jest gwałtowne hamowanie stwarzające niebezpieczeństwo kolizji.21-04-2009
10.7.Spowodowanie wypadku podczas okrążenia formującego skutkuje podwójną karą, a nawet odebraniem licencji.5-04-2009
10.8.

Dublowanie:

  1. Dublowany ma obowiązek przepuścić szybszego Kierowcę na odcinku 4 zakrętów (szykana liczy się jako 1 zakręt).
  2. Dublujący ma obowiązek zasygnalizować swój manewr migając światłami.
  3. Za bezpiecznie wykonany manewr odpowiedzialny jest dublujący.
11-04-2009
10.9.Używanie świateł w innych sytuacjach niż w pkt 10.7. będzie uznane za próbę uzyskania pozycji niezgodnie z regulaminem i surowo karane.11-04-2009
10.10.Podczas trwania wyścigu obowiązuje bezwzględna cisza na czacie ogólnym.5-04-2009
10.11.Na wezwanie Administratora Kierowca, który utrudnia jazdę innym (np. ze względu na przejściowe problemy z łączem), zobowiązany jest natychmiast opuścić tor. Nie zastosowanie się skutkuje usunięciem z sesji.5-04-2009
11.Punktacja
11.1.

W trakcie trwania sezonu 2009 obowiązuje następująca punktacja: 

 1 - 40 pkt 
 2 - 32 pkt 
 3 - 26 pkt 
 4 - 22 pkt 
 5 - 20 pkt 
 6 - 18 pkt 
 7 - 16 pkt 
 8 - 14 pkt 
 9 - 12 pkt 
10- 11 pkt 
11- 10 pkt 
12-   9 pkt 
13-   8 pkt 
14 -  7 pkt 
15 -  6 pkt
16 -  5 pkt
17 -  4 pkt
18 -  3 pkt
19 -  2 pkt
20 -  1 pkt

5-04-2009
11.2.Punkty otrzymuje kierowca, który został sklasyfikowany (przejechał 70% dystansu lidera).21-04-2009
11.3.W przypadku kiedy Kierowcy na koniec sezonu mają równą ilość punktów, decyduje ilość wygranych GP.11-04-2009
11.4.Do klasyfikacji zespołowej liczona jest suma punktów uzyskanych przez kierowców danego teamu w danym wyścigu.5-04-2009
12.Kary wagowe
12.1.

Kary wagowe:

Nakładanie kar
1. miejsce + 40 kg
2. miejsce + 30 kg
3. miejsce + 20 kg
4. miejsce  + 10 kg

Redukcja kar
6. miejsce - 10 kg
7. miejsce - 20 kg
8.miejsce - 30 kg
od 9 miejsca -40 kg

5-04-2009
12.2.Kierowca, który nie został sklasyfikowany w wyścigu nie podlega redukcji masy.5-04-2009
12.3.Maksymalne kara to 100kg.5-04-2009
13.Protesty
13.1.W terminie do 48 godzin od zakończenia oficjalnego wyścigu gracz ma możliwość zgłoszenia protestu na innego gracza.5-04-2009
13.2.W proteście należy umieścić nick sprawcy, poszkodowanego, nr okrążenia i zakrętu, czas zajścia i krótki opis zdarzenia.5-04-2009
13.3.Protest może złożyć każdy kierowca, czyli sprawca, poszkodowany lub świadek zdarzenia.5-04-2009
13.4.Protest należy zgłosić przez formularz "Zgłoś Protest", znajdujący się w zakładce "Info Kierowcy"3-07-2009
13.5.Werdykt jest wydawany w przeddzień następnego GP.21-04-2009
13.6.Protesty obraźliwe, wulgarne lub urągające innej osobie nie będą rozpatrywane.5-04-2009
14.Kary i Komisja Kar
14.1.

Komisja ma prawo nałożyć na gracza karę:

  1. Cofnięcia o określoną ilość pozycji startowych na gridzie w następnym wyścigu.
  2. Przesunięcie na koniec stawki na starcie następnego wyścigu
  3. Przesunięcia o określoną ilość pozycji w ukończonym wyścigu.
  4. Startu z boksów w następnym wyścigu.
  5. Dyskwalifikacji w ukończonym wyścigu.
  6. Wykluczenia z określonej ilości wyścigów.
5-04-2009
14.2.Komisja Kar może wystąpić do Komisji Licencyjnej o zweryfikowanie zasadności licencji winnego kierowcy.5-04-2009
14.3.Decyzje Komisji są niepodważalne i nie podlegają apelacjom.5-04-2009
14.4.Członkiem Komisji może zostać każdy gracz, którego kandydatura została zgłoszona przez Komisję oraz zaakceptowana przez Administrację Ligi.5-04-2009
14.5.

W zakres kompetencji Komisji Licencyjnej wchodzi:

  1. Przyznawanie i odbieranie licencji stałych.
  2. Przyznawanie, przedłużanie oraz odbieranie licencji czasowych i warunkowych.
5-04-2009
14.6.Decyzje Komisji są niepodważalne i nie podlegają apelacjom.5-04-2009
14.7.Członkiem Komisji może zostać każdy gracz, którego kandydatura została zgłoszona przez Komisję oraz zaakceptowana przez Administrację Ligi.5-04-2009
15.Malowania
15.1.Każdy Kierowca posiadający licencje ma prawo do własnego malowania.11-04-2009
15.2.Malowania całego zespołu mogą nieznacznie różnić się od siebie (np. nickiem umieszczonym na samochodzie, bądź drobnymi detalami).5-04-2009
15.3.Zespoły są zobowiązane przedstawić swoje malowanie w odpowiednim wątku forum GTLiga, gdzie zostaną one zweryfikowane.5-04-2009
15.4.Malowania nie mogą zawierać treści, ani znaków obraźliwych, oraz łamiących ogólne zasady etyczne.11-04-2009
15.5.Po obu stronach samochodu, w przestrzeni między kołami musi znaleźć się naklejka ligowa z numerem Kierowcy. Naklejka na masce jest opcjonalna.21-04-2009
16.Postanowienia końcowe
16.1.Wszelkie czasy oraz końcowe pozycje w wyścigach obowiązują tylko na podstawie wyników na serwerze, statystyk, logów lub powtórek (replayów).5-04-2009
16.2.Administrator może usunąć z serwera gracza, który dopuści się czynów niezgodnych z ogólnymi zasadami, a nieujętych w innych punktach Regulaminu.5-04-2009
16.3.Przed rozpoczęciem wyścigu zaleca się wyłączenie wszelkich aplikacji (m. in komunikatorów) mogących mieć negatywny wpływ na stabilność gry.5-04-2009
16.4.Wszelkie próby oszustwa, użycia niedozwolonych pomocy będą karane bezterminową blokadą konta oraz banem na wszystkie serwery.5-04-2009
16.5.W całym serwisie i na wszystkich serwerach należących do F1liga.pl obowiązuje zakaz reklamowania stron internetowych, lig, innych rozgrywek, działalności konkurencyjnej bez zgody Administracji.19-06-2009
16.6.Jeśli ktoś się nie zgadza z regułami ligi lub twierdzi, że jest dyskryminowany, zaznaczamy, ze F1Liga nie jest obowiązkowa.5-04-2009