f1liga15banner_prawo

Pobierz Adobe Flash player

  • Poleć F1Liga.pl

  • Logowanie

    
  • Pitlane Shout

    Latest Message: 2 weeks, 1 day ago
    • Flover : Pozdrawiam ;)
    • marud : Pozdrówka nirgal :)
    • marud : Hej, miło, że ktoś tutaj jeszcze zagląda :)
    • Zozol : grywa ktos w f1 2016 ale na xboxie ?? ;)
    • Zozol : kope lat ;p?
    • admich : F1 liga już chyba umarła :(
    • Cichy70 : f1 2016 teraz smigam :)
    • Myszkin : Moze by tak coś ten tego... ?
    • seito : dziabaducha
    • Cichy70 : Witam po latach

    Only registered users are allowed to post

  • Online

    Brak
  • Następny wyścig

    Tor
    Silverstone Circuit
    Lokalizacja
    Northamptonshire, Anglia
    Długość toru
    5,891 km.
    Dystans Wyścigu
    34 okr.
    Sesje treningowe
    I   sesja tr. 27.06
    godz.20:00
    II  sesja tr. 28.06
    godz.20:00
    III sesja tr. 04.07
    godz.20:00
    Wyścig i kwalifikacjie
    Data
    05.07.2015r
    Start wyścigu
    godz.20:00
  • Wyniki na żywo

  • Ostatnio na Forum



GP Nowa Zelandia tor Manfeild - Relacja

Pierwszy wyścig, trwający 30 minut rozpoczął się zaraz po kwalifikacjach - kierowcy nie mieli czasu nawet na wytarcie przepoconych kasków. z Pole Position ruszył Ari Antero, a w ślad za nim Error, king81 i zwrk. Po przesunięciach na gridzie Alex zwolnił 3 pozycję startową i ustawił się na 22 polu a KBL przesunał się z 4 pola startowego na 9.

Zapowiadała się zatem ostra walka o pozycje. Już na pierwszym okrążeniu KBL spadł na ostatnią pozycję i cały 30 minutowy wyścig przebijał się do pImagerzodu by ostatecznie skończyć na 5 miejscu z rekordową liczbą 18 wyprzedzeń. Alex po pierwszym okrążeniu awansował o 10 pozycji i kontynuował swoją batalię do 18 okrążenia po czym zakończył swój wystep (był już na pozycji 4). Ari popełnił błąd na 3 okrażeniu i spadł na 3 pozycję. Na 8 okrążeniu udało mu się dogonić znacznie dociążone auto, które prowadził king81 i odzyskać 2 pozycję. Do końca wyścigu próbował wyprzedzić również Errora, ale ten ostatecznie mu nie uległ mimo znacznego zużycia opon miękkich założonych na tylnią oś Maserati. ZWRK po 3 okrążeniu popełnił błąd i stracił swoją 4 pozycję. Spadł na miejsce 8 ale przed przejechaniem linii mety udało mu się odrobić straty i odzyskać miejsce tuż za podium. CACtuS na 5 okrążeniu zajmował 4 pozycję - niestety popełnił błąd, który wykorzystali skrzętnie inni kierowcy by zepchnąć go na miejsce 9. Ostatecznie udało mu się odrobić 2 z 5 straconych pozycji.
Środek stawki również obfitował w ostrą walkę i incydenty, które niejednokrotnie kończyły się wycofaniem zawodnika z wyścigu. Piotr Mocarz i Mario_F1 wystartowali jak wystrzeleni z procy - z ostatnich pozycji przebili się na 11 i 12 miejsce, ale na okrążeniu 7 i 8 wycofali się z wyścigu.

Drugi wyścig przebiegał spokojnie - biorąc pod uwagę Imageformation lap. Zaraz po zapaleniu się zielonego światła ZWRK opanował szał wyprzedzania - przesadził on z gazem na starcie i spowodował uślizg tylniej osi ... niestety przed nim Thombike ratował się przed kolizją z wolniej startującym Michael76 i musiał na moment wcisnąć hamulec. Ten momen wystarczył - ZWRK ląduje na tyle Maserati Thombike'a, który wpada w poślizg i zajeżdżą drogę Kingowi. Mimo ostrego hamowania dochodzi do kolejnej kolizji - samochód z numerem 35 zostaje obrócony w poprzek i dzieła zniszczenia dokonuje Klisz przebijając oponę w Saleenie teamu fruGO!. Kierowcy z tyłu stawki nie zauważyli tego całego ambarasu bądź też nie zdążyli wyhamować - Maserati Alexa przeskoczyło przez mur i wylądowało na dachu w alei serwisowej. Mechanicy 3 teamów zbiegli się by je przekręcić spowrotem na koła - udało się, a wysiłek się opłacił bo Alex dojechał na 5 pozycji. Tyle szczęścia niestety nie miał Bartek Zawidzki, którego Ferrari również staneło do góry kołami - kierowca musiał wycofać się z wyścigu. Faworyt w Listerze w tym wyścigu nie zawiódł i dojechał pierwszy do mety. 5 sekund po nim na mecie zameldował się Error, a 20 sekund po KBL linię finishu przekroczył Ari Antero.

Po tym GP KBL objał prowadzenie w klasyfikacji generalnej. Drugie miejsce zajmuje king81 a zaraz za nim szybko zdobywający punkty Error. W klasyfikacji zespołowej Gulf Racing wyprzedza Full Speed Racing a ostatnie miejsce podium zajmuje ciągle 2 osobowy team fruGO! Looney Lemon.

Przygotował King81

Fotorelacja z GP  TUTAJ autor King81