f1liga15banner_prawo

Pobierz Adobe Flash player

  • Poleć F1Liga.pl

  • Logowanie

    
  • Pitlane Shout

    Latest Message: 2 weeks, 1 day ago
    • Flover : Pozdrawiam ;)
    • marud : Pozdrówka nirgal :)
    • marud : Hej, miło, że ktoś tutaj jeszcze zagląda :)
    • Zozol : grywa ktos w f1 2016 ale na xboxie ?? ;)
    • Zozol : kope lat ;p?
    • admich : F1 liga już chyba umarła :(
    • Cichy70 : f1 2016 teraz smigam :)
    • Myszkin : Moze by tak coś ten tego... ?
    • seito : dziabaducha
    • Cichy70 : Witam po latach

    Only registered users are allowed to post

  • Online

    Brak
  • Następny wyścig

    Tor
    Silverstone Circuit
    Lokalizacja
    Northamptonshire, Anglia
    Długość toru
    5,891 km.
    Dystans Wyścigu
    34 okr.
    Sesje treningowe
    I   sesja tr. 27.06
    godz.20:00
    II  sesja tr. 28.06
    godz.20:00
    III sesja tr. 04.07
    godz.20:00
    Wyścig i kwalifikacjie
    Data
    05.07.2015r
    Start wyścigu
    godz.20:00
  • Wyniki na żywo

  • Ostatnio na Forum



Anderstorp

SC Szwecji - odbędzie się na torze Scandinavian Raceway Anderstorp.

Przygotowania zaczynaliśmy od zera ponieważ nigdy w histori ligi nie było tu żadnej imprezy. Tor jest specyficzny ponieważ są  na nim trzy owalne zakręty.

Krótka historia toru.

Grand Prix F1 odbywało się tu w latach 1973-78.  Najwięcej zwycięstw - po 2 - mają Jody Scheckter oraz Niki Lauda. Po wygranej Laudy w '78 zakazano używania wachlarza (napędzanego mocą silnika), który potęgował efekt przyziemienia poprzez wysysanie powietrza spod samochodu. To rozwiązanie stosowano w Brabhamie BT 46 B, którym to właśnie jeździł Niki. Dystans wyścigu wynosił 70 okr. Prosta start/meta znajdowała się w innym miejscu - przed zakrętem StartKurvan.

 

Opis toru.
Okrążenie rozpoczynamy trójkowym zakrętem w prawo, szybka prosta przy końcu której nasz bolid osiąga ponad 320 km/h i ostre dohamowanie do prawego dosyć zdradliwego T2 pokonujemy go na trójce – gaz na wyjściu – i kolejny trójkowy w prawo, krótka prosta na pozbieranie myśli i owalna prawa trójkowa StartKurvan. Następnie krótką prostą do kolejnego owalnego zakrętu dla odmiany lewego i profilowanego Opel, pokonujemy go na krawędzi 3-4 biegu; opuszczenie toru na tym owalu może oznaczać dla nas być albo nie być. Suniemy ku lewemu T6 Hansen gdzie kluczowe jest optymalne dohamowanie i wejście w zakręt. Tutaj błędy nie są rozgrzeszane. Kolejny owal w prawo atakujemy piątką redukując do czwórki i tak trzymamy do wyjścia z zakrętu, potem trójka ostre dohamowanie i koszmarny ostatni przed metą lewy ostry zakręt staramy się na jedynce przy 60 km/h pokonać by znów szczęśliwie znaleźć się na prostej start/meta. Koniec okrążenia.

opracowali: Gilles, Barthek