f1liga15banner_prawo

Pobierz Adobe Flash player

  • Poleć F1Liga.pl

  • Logowanie

    
  • Pitlane Shout

    Latest Message: 1 day, 17 hours ago
    • Keeny : Pozdrawiam starych druhów co tu jeszcze zajrzą ;)
    • Keeny : Hiroszima jakaś? :o
    • Keeny : OMG co tu się stało pod koniec czerwca 2015?
    • Flover : Pozdrawiam ;)
    • marud : Pozdrówka nirgal :)
    • marud : Hej, miło, że ktoś tutaj jeszcze zagląda :)
    • Zozol : grywa ktos w f1 2016 ale na xboxie ?? ;)
    • Zozol : kope lat ;p?
    • admich : F1 liga już chyba umarła :(
    • Cichy70 : f1 2016 teraz smigam :)

    Only registered users are allowed to post

  • Online

    Brak
  • Następny wyścig

    Tor
    Silverstone Circuit
    Lokalizacja
    Northamptonshire, Anglia
    Długość toru
    5,891 km.
    Dystans Wyścigu
    34 okr.
    Sesje treningowe
    I   sesja tr. 27.06
    godz.20:00
    II  sesja tr. 28.06
    godz.20:00
    III sesja tr. 04.07
    godz.20:00
    Wyścig i kwalifikacjie
    Data
    05.07.2015r
    Start wyścigu
    godz.20:00
  • Wyniki na żywo

  • Ostatnio na Forum



SC Interlagos `79 2007

SC Interlagos `79 - wyścig odbędzie się na torze Autodromo Jose Carlos Pace z roku ‘79, potocznie zwanym Interlagos (ponieważ znajduje się między jeziorami). Sety z poprzednich sezonów nie przydadzą się Smile ponieważ to jest wersja sprzed przebudowy mierząca 7.96 km.

Krótka historia toru.

Tor powstał w 1938 roku. Grand Prix F1 na tej wersji toru rozgrywano w latach 1971-77 oraz 79-80. Dwa pierwsze wyścigi ( 71 i 72r.) nie były zaliczane do klasyfikacji mistrzostw świata. W roku 1978 przeniesiono wyścig na nowo powstały tor Jacarepagua. W latach 80'tych w bolidach zaczęto wykorzystywać efekt przyziemienia i ten dość wyboisty tor przestał nadawać się do jazdy.

Opis toru.

Tor jest bardzo ciekawy ponieważ ma kilka długich prostych, przeplatające się szybkie i wolne zakręty oraz sporą różnicę wysokości. Opiszę kilka ciekawszych zakrętów:

Okrążenie zaczynamy bardzo szybkim pochyłym zakrętem w lewo - jeśli się w niego idealnie wejdzie to aż wgniata w fotel - i za chwilkę następny prawie taki sam zakręt, który wyprowadza nas na długą prostą Retao. Następnie średnio szybki zakręt Curva 3 połączony z zakrętem Junacao, jest on nieco niżej niż T3 więc jest ciekawie Laughing. Osobiście lubię tego typu zakręty. Następnym elementem, który mi się podoba jest wejście w piąty zakręt - Ferradura - ponieważ jest w dół i w przeciwnym kierunku niż sam zakręt. Następnie kilka szybkich zakrętów. Później są dwa wolne zakręty, które nie za bardzo lubię - Laranja i Catovelo - są one przedzielone średnim zakrętem Pinherinho. Po T12 jest szybki zakręt Mergulho, troszkę wolniejszy Juncao. Po wyjściu z niego już spokojnie można całkowicie otworzyć przepustnice ponieważ są jeszcze dwa bardzo szybkie łuki, a mianowicie Subida dos Boxes i Arquibancadas. Koniec okrążenia.
 
opracowali: Gilles, Barthek