f1liga15banner_prawo

Pobierz Adobe Flash player

  • Poleć F1Liga.pl

  • Logowanie

    
  • Pitlane Shout

    Latest Message: 2 weeks, 1 day ago
    • Flover : Pozdrawiam ;)
    • marud : Pozdrwka nirgal :)
    • marud : Hej, mi?o, ?e kto? tutaj jeszcze zagl?da :)
    • Zozol : grywa ktos w f1 2016 ale na xboxie ?? ;)
    • Zozol : kope lat ;p?
    • admich : F1 liga ju? chyba umar?a :(
    • Cichy70 : f1 2016 teraz smigam :)
    • Myszkin : Moze by tak co? ten tego... ?
    • seito : dziabaducha
    • Cichy70 : Witam po latach

    Only registered users are allowed to post

  • Online

    Brak
  • Następny wyścig

    Tor
    Silverstone Circuit
    Lokalizacja
    Northamptonshire, Anglia
    Długość toru
    5,891 km.
    Dystans Wyścigu
    34 okr.
    Sesje treningowe
    I   sesja tr. 27.06
    godz.20:00
    II  sesja tr. 28.06
    godz.20:00
    III sesja tr. 04.07
    godz.20:00
    Wyścig i kwalifikacjie
    Data
    05.07.2015r
    Start wyścigu
    godz.20:00
  • Wyniki na żywo

  • Ostatnio na Forum



Regulamin VPC

1.1.Postanowienia ogólne.
1.1.Rozgrywki prowadzone są w grze rFactor 1.255 z dodatkiem PCC2007 dostosowanym przez F1Liga.pl. Do instalacji moda służy ligowy updater: UPDATER7-09-2010
1.2.Każdy, kto nie ma odpowiedniej wersji, zostaje usunięty z wyścigu/sesji.6-09-2010
1.3.Każdy gracz biorący udział w rozgrywkach (w tym w treningach na serwerach należących do F1Liga.pl) akceptuje poniższy Regulamin.6-09-2010
1.4.Na serwerach oraz w całym serwisie F1Liga.pl obowiązują zasady netykiety.6-09-2010
2.Uczestnicy
2.1.Każdy gracz może występować w Lidze pod pseudonimem lub imieniem i nazwiskiem.6-09-2010
2.2.Pseudonim gracza nie może zawierać słów, zwrotów ani skrótów uznanych za obraźliwe, zawierać błędów ortograficznych, znaków specjalnych, adresów stron internetowych oraz nazwisk kierowców F1, a także cyfr zamiast liter.6-09-2010
2.3.Każdy gracz zobowiązany jest do używania jednego pseudonimu zarówno w serwisie, jak i na wszystkich serwerach należących do F1Liga.pl.6-09-2010
2.4.W czasie trwania sezonu, zmiana pseudonimu gracza może nastąpić tylko za zgodą Administracji.6-09-2010
2.5.W nicku zawodnika mogą się znajdować maksymalnie 4 cyfry.6-09-2010
3.Serwer
3.1.Adres serwer przenaczony do treningów oraz wyścigów Verva Porsche Cup F1liga.pl to: serwer.f1liga.pl:140006-09-2010
3.2.Administrator ma prawo do usunięcia z serwera gracza, który nie stosuje się do Regulaminu lub stwarza zbyt duże zagrożenie.6-09-2010
3.3.
Każdy kierowca zobowiązany jest do używania odpowiedniego skinu  - zgodnie ze statusem licencji w "Info Kierowcy" (wybieranego podczas wchodzenia na serwer):
- kierowcy bez licencji i nie ubiegający się o nią: Nowy Kierowca
- kierowcy ubiegający się o licencję: Ubiega Się
- kierowcy z licencją stałą lub czasową bez zespołu: Bez Teamu
- kierowcy z licencją stałą lub czasową, posiadający zespół: skin zespołowy
- kierowcy z licencją stałą lub czasową, posiadający zespółale nie posiadający skina: Bez Skina
- kierowcy z nakazem jazdy w skinie karnym: Skin Karny
6-09-2010
3.4.
Na serwerach obowiązują następujące ustawienia:
1. Zużycie opon – 1x
2. Zużycie paliwa – 1x
3. Wymuszony widok – kokpit
4. Dostępne pomoce – Automatyczne Sprzęgło (AC)
6-09-2010
3.5.
Na serwerach zakazane jest:
1. Umyślne powodowanie wypadków, kręcenia bączków, organizowania crash testów itp.
2. Ścinanie szykan i zakrętów. Gracz po ścięciu jest zobowiązany zwolnić i oddać uzyskaną przez ścięcie pozycję.
3. Pozostawianie bolidu w miejscu, w którym będzie generowana żółta flaga (tor oraz pobocze) oraz blokowanie wyjazdu z PitLane (zakaz stawania między białymi liniami w boksach).
4. Jazda niesprawnym bolidem dalej niż okrążenie zjazdowe.
5. Niestosowanie się do limitu prędkości w PitLane.
6. Przekraczanie linii ograniczającej wyjazd i zjazd do Pitlane na całej ich długości przy manewrze zjazdu/wyjazdu do boksu.
7. Jakakolwiek rozmowa na sesji Race i Qual (Wyścig i Kwalifikacje).
8. Rozpoczynanie głosowań Restart Session/Weekend/Race (przewinięcie odbywa się poprzez Next Track/Następny Tor)
9. Rozpoczynanie jakichkolwiek głosowań przed całkowitym załadowaniem sesji (gra musi zacząć odliczać czas trwania sesji).
10. Wymuszanie oddania konkretnego głosu w trakcie głosowania.
11. Obrażanie innych graczy.
12. Używanie słów i zwrotów uznanych za agresywne, obraźliwe lub wulgarne.
13. Używanie klaksonu.
6-09-2010
4.Licencja
4.1.Licencja STAŁA przyznawana jest bezterminowo.6-09-2010
4.2.Licencja CZASOWA przyznawana jest na okres 1 GP, po czym następuje jej przedłużenie lub odebranie.6-09-2010
4.3.Licencja (stała oraz czasowa) może być odebrana za niesportowe lub/i niekulturalne zachowanie na serwerze, jak i w całym serwisie F1Liga.pl.6-09-2010
4.4.Licencja jest przyznawana przez Komisję Licencyjną za stabilną jazdę i zachowanie zasad fair play przy uwzględnieniu kultury i zachowania na serwerze i w serwisie F1Liga.pl6-09-2010
4.5.Osoba uzyskująca licencję jest jednocześnie uprawniona do startu w oficjalnym wyścigu.6-09-2010
4.6.Kierowcy posiadający licencję F1, F1C lub GT otrzymają Licencję VPC automatycznie po ukończeniu 5 MiniSimów lub 1 FullSima i zgłoszeniu swojej kandydatury w miejscu określonym w punkcie 4.8 Regulaminu.7-09-2010
4.7.
Warunkiem koniecznym uzyskania licencji przez Nowych Kierowców jest pozytywna weryfikacja przez Komisję Licencyjną :
- ukończonego jednego wyścigu FullSim,
- zachowania kierowcy na serwerach ligowych oraz w serwisie.
23-11-2010
4.8.
Zgłoszenia na licencję przyjmowane są na forum w temacie „VPC 2010- Zgłoszenia ubiegania się o licencję”, w dziale „Powitania i Zgłoszenia”.
6-09-2010
5.Zespoły
5.1.Nazwa zespołu nie może zawierać słów, zwrotów ani skrótów uznanych powszechnie za obraźliwe lub wulgarne, zawierać błędów ortograficznych, cyfr lub znaków specjalnych zamiast liter.6-09-2010
5.2.Zespół składa się z dwóch zawodników. Przynajmniej jeden z Kierowców musi posiadać licencję.6-09-2010
5.3.Zgłoszenia zespołów przyjmowane są na forum w dziale „Aktualne wydarzenia”, w temacie „VPC 2010 - Zgłoszenia”.6-09-2010
5.4.Kierowca może występować tylko w jednym zespole w trakcie trwania sezonu.6-09-2010
5.5.
Odstępstwo od pkt 5.4 możliwe jest tylko za zgodą Administracji.
6-09-2010
6.Treningi
6.1.Treningi odbywają się non stop, poza czasem trwania oficjalnych wyścigów.6-09-2010
6.2.Treningi odbywają się w czterech formach – praktyka, wyścig typu MiniSim, SprintSim oraz wyścig typu FullSim.6-09-2010
6.3.Tylko trening na serwerze zalicza się w poczet limitu wymaganego do startu w danym wyścigu.6-09-2010
6.4.
MiniSim:
1. MiniSim jest formą treningu i przybiera formę wyścigu składającego się z 3 okrążeń.
2. Gdy serwer jest ustawiony na inną niż 3 liczbę okrążeń, gracze zobowiązani są poinformować administratora o tym fakcie oraz obowiązuje zakaz organizowania MiniSimów.
3. Wyścig może się odbyć przy obecności minimum 5 graczy.
4. O rozpoczęciu wyścigu decydują – większością 70% głosów – gracze , poprzez przeprowadzenie głosowania.
5. MiniSim odbywa się bez sesji kwalifikacyjnej.
6. Start jest poprzedzony okrążeniem formującym (FL).
7. Po starcie, na T1, nie obowiązuje Best Line (BL).
8. W trakcie trwania wyścigu obowiązuje całkowita cisza na czacie ogólnym oraz zakaz prowadzenia jakichkolwiek głosowań.
9. Między kolejnymi wyścigami i glosowaniami musi być minimum 5 minut przerwy.
10. Na godzinę przed FullSimem i Wyścigiem Oficjalnym zakazane jest przeprowadzanie wyścigów MiniSim.
6-09-2010
6.5.
SprintSim
1. SprintSim jest formą treningu i przybiera formę wyścigu odbywającego się na dystansie Wyścigu Kwalifikacyjnego (50km/długośc toru zaokrąglane do najbliższej liczby całkowitej w górę).
2. SprintSim może odbyć się przy obecności minimum 5 graczy.
3. Wyścig odbywa się bez sesji kwalifikacyjnej.
4. Start wyścigu jest poprzedzony okrążeniem formującym (FL).
5. Po starcie, na T1, nie obowiązuje Best Line (BL).
6. W trakcie trwania wyścigu obowiązuje całkowita cisza na czacie ogólnym oraz zakaz prowadzenia jakichkolwiek głosowań.
6-09-2010
6.6.
FullSim:
1. FullSim jest formą treningu i przybiera formę wyścigu odbywającego się na dystansie Wyścigu Głównego (100km/długośc toru zaokrąglane do najbliższej liczby całkowitej w górę).
2. FullSim może odbyć się przy obecności minimum 5 graczy.
3. Warunkiem uczestnictwa w FullSimie jest przejechanie 3 MiniSimów, 1 SprintSima bądź 10 okrążeń pomiarowych. Za wiążące uważa się dane znajdujące się w statystykach ligowych.
4. Wyścig poprzedzony jest 15 minutową sesją kwalifikacyjną, podczas której zawodnicy mogą przejechać 3 okrążenia pomiarowe.
5. Sesja kwalifikacyjna jest poprzedzona 15 minutowym okresem zbiórki.
6. Wejscie po okresie zbiorki na FullSim skutkuje obowiazkiem startu z boksow. Nie dotyczy zawodników, którzy rozłączyli się w trakcie trwania Kwalifikacji.
7. Jazda podczas kwalifikacji musi być płynna (m.in. zakazane jest nagłe i nieoczekiwane zwalnianie, a zawodnik chcacy zrobić sobie miejsce przed sobą nie może stwarzać zagrożenia ani zaburzać płynności jazdy kierowcom będącym za nim).
8. Start wyścigu poprzedzony jest okrążeniem formującym (FL).
9. Po starcie, na T1, nie obowiązuje Best Line (BL).
10. W trakcie trwania całego FullSima, jak i sesji kwalifikacyjnej, obowiązuje całkowita cisza na czacie ogólnym oraz zakaz prowadzenia jakichkolwiek głosowań.
11. Kierowca stwarzający zagrożenie dla innych zawodników może zostać niedopuszczony do startu w wyścigu.
7-09-2010
7.Oficjalny Wyścig (GP)
7.1.
Udział w GP mogą wziąć Kierowcy posiadający Licencję VPC.
6-09-2010
7.2.Warunkiem uczestnictwa w GP jest przejechanie 10 okrążeń pomiarowych. Za wiążące uważa się dane znajdujące się w statystykach ligowych. Kierowca nie posiadający 10 okrążeń pomiarowych w statystykach ma obowiązek zgłosić osobie prowadzącej wyścig, że wykonał takie okrążenia na sesji przed oficjalnym GP jeżeli chce w nim uczestniczyć.3-12-2010
7.3.GP składa się z trzech, następujący po sobie części: Kwalifikacji, Wyścigu Kwalifikacyjnego i Wyścigu Głównego.6-09-2010
7.4.
Kwalifikacje:
1. Wyniki kwalifikacji określają pozycje na starcie Wyścigu Kwalifikacyjnego.
2. Kwalifikacje trwają 15 minut, podczas których Kierowcy mogą pokonać 5  okrążeń (wliczając w to okrążenia zjazdowe i wyjazdowe). Przekroczenie liczby okrążeń spowoduje nie zalicznie czasu.
3. Podczas sesji kwalifikacyjnej obowiązuje zakaz używania otwartego czatu oraz prowadzenia jakichkolwiek głosowań. Odstępstwa skutkują usunięciem z sesji kwalifikacyjnej.
4. Będąc na okrążeniu wyjazdowym ustępujemy kierowcy będącemu na okrążeniu pomiarowym w taki sposób by nie zakłócić jego jazdy.
5. Na okrążeniu pomiarowym dopuszcza się jazdę na światłach. Kierowca będący na okrążeniu wyjazdowym, widząc światła, zostaje w ten sposób dużo wcześniej poinformowany o konieczności przepuszczenia kierowcy będącego na okrążeniu pomiarowym.
6. Na wezwanie administratora kierowca, który utrudnia jazdę innym (np. ze względu na przejściowe problemy z łączem), zobowiązany jest natychmiast opuścić tor. Nie zastosowanie się skutkuje usunięciem z sesji.
29-09-2010
7.5.
Wyścig Kwalifikacyjny
1. Pozycje na starcie Wyścigu Kwalifikacyjnego ustalone zostały w Kwalifikacjach.
2. Po starcie, na T1, nie obowiązuje Best Line (BL).
3. Kierowcy którzy nie zebrali się na serwerze przed rozpoczęciem Kwalifikacji startują z boksów.
4. Wyścig odbywa się na dystansie 50km/długośc toru zaokrąglane do najbliższej liczby całkowitej w górę.
5. Podczas wyścigu pitstop nie jest obowiązkowy.
6. Start poprzedzony jest Okrążeniem Formującym (FL).
7. W trakcie trwania wyścigu obowiązuje całkowita cisza na czacie ogólnym oraz zakaz prowadzenia jakichkolwiek głosowań.
8. Na wezwanie administratora kierowca, który utrudnia jazdę innym (np. ze względu na przejściowe problemy z łączem), zobowiązany jest natychmiast opuścić tor. Nie zastosowanie się skutkuje usunięciem z sesji.
28-09-2010
7.6.
Wyścig Główny
1. Pozycje na starcie Wyścigu Głównego (WG) określone zostały na podstawie wyników Wyścigu Kwalifikacyjnego (WK) wg schematu:
WK    WG
________
1  -> 10
2  -> 9    
3  -> 8    
4  -> 7    
5  -> 6    
6  -> 5    
7  -> 4    
8  -> 3    
9  -> 2    
10 -> 1    
11 -> 11
12 -> 12
13 -> 13
14 -> 14
15 -> 15
itd.
2. Wyścig odbywa się na dystansie 100km/długośc toru zaokrąglane do najbliższej liczby całkowitej w górę.
3. Po starcie, na T1, nie obowiązuje Best Line (BL).
4. Podczas wyścigu pitstop nie jest obowiązkowy.
5. W trakcie trwania wyścigu obowiązuje całkowita cisza na czacie ogólnym oraz zakaz prowadzenia jakichkolwiek głosowań.
6. Na wezwanie administratora kierowca, który utrudnia jazdę innym (np. ze względu na przejściowe problemy z łączem), zobowiązany jest natychmiast opuścić tor. Nie zastosowanie się skutkuje usunięciem z sesji.
7-09-2010
7.7.Punkty przyznawane są dla wszystkich Kierowców z Wyścigu Kwalifikacyjnego i pierwszych 20 Wyścigu Głównego pod warunkiem, że przejechali 90% całkowitego dystansu.6-09-2010
7.8.

Punktacja przyznawana za Wyścig Kwalifikacyjny:

P1 - 35pkt
P2 - 25pkt
P3 - 20pkt
P4 - 16pkt
P5 - 13pkt
P6 - 10pkt
P7 - 8pkt
P8 - 6pkt
P9 - 4pkt
P10 - 2pkt
pozostali - 1pkt

Best Lap - 7pkt

6-09-2010
7.9.

Punktacja przyznawana za Wyścig Główny

P1 - 50pkt
P2 - 36pkt
P3 - 30pkt
P4 - 24pkt
P5 - 20pkt
P6 - 18pkt
P7 - 16pkt
P8 - 14pkt
P9 - 12pkt
P10 - 11pkt
P11 - 10pkt
P12 - 9pkt
P13 - 8pkt
P14 - 7pkt
P15 - 6pkt
P16 - 5pkt
P17 - 4pkt
P18 - 3pkt
P19 - 2pkt
P20 - 1pkt

Best Lap - 10pkt

6-09-2010
7.10.Na klasyfikację generalną Kierowców składa się suma punktów z obu wyścigów.6-09-2010
7.11.
Na klasyfikację generalną Zespołów składa się suma punktów obu kierowców z obu wyścigów.
6-09-2010
8.Szczegółowe zasady zachowania na torze
8.1.
Okrążenie Formujące/Formation Lap (FL)
1. Na okrążeniu formującym kierowcy zobowiązani są zachować rozsądną odległość od poprzedzającego samochodu; jechać jeden za drugim, w kolejności ustalonej w kwalifikacjach.
2. Wyprzedzanie podczas FL jest zabronione.
3. Kierowca, który straci swoją pozycję (np. przez obrócenie lub wypadnięcie z toru), musi kontynuować FL na pozycji zajętej po stracie miejsca. Dopiero podczas ustawiania się na polach startowych zajmie przypisaną mu przez grę pozycję na linii S/M.
4. Spowodowanie wypadku podczas okrążenia formującego skutkuje podwójną karą, a nawet odebraniem licencji.
29-09-2010
8.2.
PitLane:
1. Przekraczanie linii wyjazdu z pitlane jest:
- jest zabronione dla wyjeżdżających,
- jest dozwolone dla jadących po torze z zastrzeżeniem, że za spowodowanie kolizji z wyjeżdżającym gracz jest karany dyskwalifikacją z Wyścigu, Kwalifikacji.
2. Podczas Wyścigów kierowcy zobowiązani są do zajmowania połowy stanowiska w boksach. Pierwsza osoba wjeżdżająca na stanowisko zobowiązana jest do zajęcia tej połowy, która jest bliżej budynku garażu.
3. W pitlane obowiązuje ograniczenie prędkości podczas wszystkich sesji.
6-09-2010
8.3.
Światła:

1. Kierowca wykonujący okrążenie pomiarowe podczas Kwalifikacji może jechać z włączonymi światłami.
2. Kierowca dublujący może zasygnalizować zamiar wykonania manewru poprzez mrugnięcie światłami.
3. Kierowca dublowany (będący na okrążeniu wyjazdowym - Kwalifikacje) może zasygnalizować dublującemu mrugając światłami, że ma zamiar go przepuścić na odcinku toru na którym się obaj właśnie znajdują.
6-09-2010
8.4.
Wszelkie oznaki radości (kręcenie bączków, mruganie światłami) dozwolone są dopiero za pierwszym zakrętem okrążenia zjazdowego.
9-12-2010
8.5.
ZASADY ZACHOWANIA NA TORZE
Utrzymanie samochodu na torze Kierowcy muszą zawsze jechać po jezdni toru. W celu wykluczenia wszelkich wątpliwości:
- białe linie określające krawędzie jezdni toru są uważane za stanowiące cześć jezdni toru, ale nie krawężniki,
- uznaje się, że kierowca opuścił jezdnie toru, jeżeli 2 koła jego samochodu nie pozostają w kontakcie z jezdnią toru. Film instruktażowy
- http://www.youtube.com/watch?v=QogjoLPgwGg
Zachowanie podczas wyprzedzania
Manewry mogące przeszkadzać innym kierowcom, takie jak wielokrotne zmiany toru jazdy w celu obrony swojego miejsca, celowe opuszczenia jezdni toru przez pojazd lub wszelkie inne nienormalne zmiany toru jazdy są bezwzględnie zabronione.Dodatkowo jeśli kierowca atakujący zrówna swoja przednią oś z tylnią osią auta kierowcy atakowanego to atakowany nie może zmienić toru swojej jazdy na tor zajmowany przez atakującego.
Żółta flaga
Jest to sygnał niebezpieczeństwa mający następujące znaczenie: "zwolnij, nie wyprzedzaj, bądź gotów do zmiany toru jazdy. Na poboczu lub części toru zaistniało niebezpieczeństwo." Zabronione jest wyprzedzanie podczas widocznej żółtej flagi, zatem jeśli na torze zdarza się incydent i kierowca próbuje uniknąć wypadku poprzez zwolnienie nie wolno go wyprzedzać do następnego zakrętu.
Niebieska flaga
Normalnie faga ta jest pokazywana, gdy jeden samochód wyprzedzany jest przez drugi, mający co najmniej jedno okrążenie przewagi nad nim. Gdy faga jest pokazywana, dany kierowca ma pozwolić samochodowi, który znajduje się za nim, na wyprzedzenie przy najbliższej okazji (na odcinku maksimum 4 zakrętów). Dobrą praktyką jest zjechanie z linii najlepszego przejazdu i mrugnięcie światłami sygnalizujące przepuszczanie. Nie zalecane jest gwałtowne hamowanie czy inne niesygnalizowane manewry.
22-12-2010
9.Protesty
9.1.Do godziny 23:59 dnia następnego po dniu wyścigu kierowca ma możliwość zgłoszenia protestu na innego kierowcę. Następnie w terminie 24 godzin od zgłoszenia protestu, wszyscy zawodnicy uwzględnieni w proteście (jako sprawca lub poszkodowany)  mogą się ustosunkować do zgłoszonego protestu.6-09-2010
9.2.Protest może złożyć każdy gracz, czyli sprawca, poszkodowany lub świadek zdarzenia.6-09-2010
9.3.Protest należy zgłosić przez formularz "Zgłoś Incydent", znajdujący się w zakładce "Info Kierowcy".6-09-2010
9.4.Każdy protest jest rozpatrywany przez Komisję Kar.6-09-2010
9.5.Werdykt jest wydawany w dniu następnego GP.6-09-2010
9.6.
Protesty obraźliwe, wulgarne lub urągające innej osobie nie będą rozpatrywane.
6-09-2010
10.Malowania
10.1.Każdy zespół ma prawo do własnego malowania.6-09-2010
10.2.Malowania całego zespołu mogą nieznacznie różnić się od siebie (np. nickiem umieszczonym na samochodzie, bądź drobnymi detalami).6-09-2010
10.3.Malowania nie mogą zawierać treści, ani znaków obraźliwych, oraz łamiących ogólnie pryjęte zasady etyczne.6-09-2010
10.4.Po obu stronach samochodu, pod lusterkami każdy zawodnik jest zobowiązany umieścić swój nr kierowcy. Nie wolno zmieniać pozycji, czcionki ani koloru naklejki.6-09-2010
10.5.Na szybach, w wyznaczonych miejscach, muszą znaleźć się Nick i nr kierowcy. Nie wolno zmieniać pozycji, czcionki ani koloru naklejki na szybie przedniej. Zabronione jest zmienianie koloru i stopnia przezroczystości szyb oraz świateł samochodu.24-11-2010
10.6.Na obu bokach samochodu musi znaleźć się załączona w "template" naklejka z logo Verva.7-09-2010
11.Komisja Kar
11.1.
Komisja ma prawo nałożyć na gracza karę:
1. Cofnięcia o określoną ilość pozycji startowych na gridzie w następnym wyścigu.
2. Przesunięcia o określoną ilość pozycji w ukończonym wyścigu.
3. Startu z boksów (PitLane) w następnym wyścigu.
4. Dyskwalifikacji (DQ) w ukończonym wyścigu.
5. Wykluczenia z określonej ilości wyścigów.
28-09-2010
11.2.
Ponadto Komisja Kar może:
 
1. Udzielić reprymendy zawodnikowi w postaci ostrzeżenia
2. Skierować wniosek do Komisji Licencyjnej o ponowne zweryfikowanie umiejętności zawodnika
3. Skierować wniosek do Komisji Licencyjnej o zmianę statusu licencji oraz w skrajnych przypadkach o jej odebranie.
28-09-2010
11.3.
Kary
 
1. Kary nadawane są na ostatnie GP (przesunięcia o określoną ilość pozycji, DQ) bądź na kolejne GP (cofnięcia o określoną ilość pozycji na gridzie, Start z Pitlane, Wykluczenia z kolejnych GP)
2. Kary nadane na kolejne GP, zawodnicy muszą odbyć w wyścigu kwalifikacyjnym (Sprincie) danego GP.
3. Jeżeli nadana zostanie kara startu z Pitlane więcej niż jednemu zawodnikowi, o pozycji w Pitlane zadecydują kwalifikacje.
4. Każdy zawodnik z karą startu z Pitlane zobowiązany jest do ustawienia się na Pitlane wraz z innymi zawodnikami wykonującymi tę samą karę zgodnie z zajętym miejscem w kwalifikacjach; o kolejności zawodnicy zostaną poinformowani przez Administrację.
5. Start zawodnika z nieodpowiedniej pozycji podczas startu z Pitlane skutkować może nadaniem kary DQ na dane GP oraz kara startu z Pitlane automatycznie zostanie nałożona na danego zawodnika na kolejne GP.
6. Niewykonanie przez zawodnika kary startu z Pitlane będzie skutkowało nadaniem kary DQ na danym GP oraz kara startu z Pitlane automatycznie zostanie nałożona na danego zawodnika na kolejne GP.
29-09-2010
11.4.Decyzje Komisji są niepodważalne i nie podlegają apelacjom.28-09-2010
11.5.Członkiem Komisji może zostać każdy gracz, którego kandydatura została zgłoszona przez Komisję oraz zaakceptowana przez Administrację Ligi.28-09-2010
12.Komisja Licencyjna
12.1.
W zakres kompetencji Komisji Licencyjnej wchodzi:
1. Przyznawanie i odbieranie licencji stałych.
2. Przyznawanie, przedłużanie oraz odbieranie licencji czasowych.
6-09-2010
12.2.Decyzje Komisji są niepodważalne i nie podlegają apelacjom.6-09-2010
12.3.Członkiem Komisji może zostać każdy gracz, którego kandydatura została zgłoszona przez Komisję oraz zaakceptowana przez Administrację Ligi.28-09-2010
13.Postanowienia końcowe
13.1.Wszelkie czasy oraz końcowe pozycje w wyścigach obowiązują tylko na podstawie wyników na serwerze, statystyk, logów lub powtórek (replayów).6-09-2010
13.2.Administrator może usunąć z serwera gracza, który dopuści się czynów niezgodnych z ogólnymi zasadami, a nieujętych w innych punktach Regulaminu.6-09-2010
13.3.Przed rozpoczęciem wyścigu zaleca się wyłączenie wszelkich aplikacji (m. in komunikatorów) mogących mieć negatywny wpływ na stabilność gry.6-09-2010
13.4.Wszelkie próby oszustwa, użycia niedozwolonych pomocy będą karane bezterminową blokadą konta oraz banem na wszystkie serwery.6-09-2010
13.5.W całym serwisie i na wszystkich serwerach należących do F1Liga.pl obowiązuje zakaz reklamowania stron internetowych, lig, innych rozgrywek, działalności komercyjnej bez zgody Administracji.6-09-2010
13.6.Jeśli ktoś się nie zgadza z regułami ligi lub twierdzi, że jest dyskryminowany, zaznaczamy, ze F1Liga nie jest obowiązkowa.6-09-2010